آیت الله محمدی گلپایگانی مطرح کرد؛

‌ماندگارترین عمل برای تقرب به خدا، خدمت به اهل‌بیت(ع) است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بازسازی عتبات عالیات را یکی از راه‌های ابراز ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: یقینا در روز مبادا اهل‌بیت(ع) دست کسانی را که در این باره قدم برداشته‌اند خواهند گرفت

‌ماندگارترین عمل برای تقرب به خدا، خدمت به اهل‌بیت(ع) استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری بازسازی عتبات عالیات در حاشیه آیین رونمایی از لوسترهای صحن حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حدود 2 هفته قبل و در ایام مبعث در کربلا و نجف حضور یافتم و توفیق بازدید از طرح توسعه حرم مطهر علوی را داشتم که البته سال گذشته نیز بازدیدی از این صحن انجام داده بودیم اما در مقایسه نسبت به فعالیت‌های انجام گرفته تغییرات بنیادینی را ملاحظه کردیم.‌

وی افزود: ساخت و ساز در صحن حضرت زهرا(س) نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته و این مهم قابل تحسین است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ماندگارترین و پربرکت‌ترین عمل برای تقرب به خدا خدمت به اهل‌بیت(ع) است. چرا که یک سرمایه غیر از عبادات وجود دارد و آن هم محبت به امیرالمومنین(ع) و خاندان ایشان است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی بازسازی عتبات عالیات را یکی از راه‌های ابراز ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: یقینا در روز مبادا اهل‌بیت(ع) دست کسانی را که در این باره قدم برداشته‌اند خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که در صحن حضرت زهرا(س) فعالیت دارند با وضو و با تقرب به اهل‌بیت(ع) به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و اخلاص در عمل آن‌ها موج می‌زند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: یقینا در روز مبادا آن زمانی که هیچ کس کاری برای آدم انجام نمی‌دهد همین امیرالمومنین(ع) و خاندان پاک او دست انسان را خواهند گرفت.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی افزود: قطعا این دستگیری نسبت به آن‌هایی که خدماتی را برای اهل‌بیت(ع) انجام داده‌اند قابل توجه خواهد بود.

وی گفت:‌ امیدواریم این عمل خیر انجام گرفته در عتبات عالیات که یادگاری محسوب می‌شود تا قرن‌ها باقی بماند و آثار خیر و ثوابش برای ستاد بازسازی عتبات عالیات نوشته شود، چرا که تمامی خادمان فعالیت‌کننده در ستاد بازسازی عتبات عالیات در ثواب زائران شریک هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار