در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ماجرای تنبیه شدید دانش آموزان اردبیلی به کجا رسید؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تنبیه بدنی هنرجویان توسط معلم اشاره کرد.

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت هنرجویان اردبیلی که مورد تنبیه بدنی معلم خود قرار گرفته بودند، اظهار داشت: هنرجویان در حال حاضر مشکل خاصی ندارند و فقط یکی از بچه‌ها از ناحیه ماهیچه آسیب جزیی دیده که طی یکی ، دو روز آینده رفع می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش با معلم متخلف نیز به دلیل بی توجهی به بخشنامه عدم تنبیه بدنی برخورد میکند و در این راستا پرونده تخلفاتی برای وی تشکیل شده و به هیئت رسیدگی تخلفات اداری اموزش و پرورش ارجاع داده می شود تا جریمه و تصمیم لازم برای این اقدام اتخاذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه معلم خاطی بعد از این کار اظهار پشیمانی کرده است،تصریح کرد: بعد از این اتفاق رئیس ناحیه یک اردبیل، مدیر و معلم متخلف برای دلجویی به منزل خانواده هنرجویان رفته و از آنها دلجویی کردند و خانواده‌ها نیز رضایت دادند و شکایتی از معلم نداشتند.

گفتنی است؛ معلم یکی ازهنرستان‌های ناحیه یک اردبیل  چهار دانش آموز خود را با شلنگ آب تنبیه می‌کند که در پی آن دو دانش آموز آسیب دیده و به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/

     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۳:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
باشگاه خبرنگاران خوابه موقعی که در همین دبیرستان ها و هنرستانها معلم رو کتک می زنن
Iran (Islamic Republic of)
سلامی
۱۶:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
من به عنوان یک معلم از وزیر و تمامی فرهنگیان میخواهم از دست این خبرگزاری که تلاش در جهت بردن ابروی معلمان داردشکایتی جدی را به محاکم قضایی انجام دهد تا دیگر هیچ خبرنگاری جرات توهین به معلمان را نداشته باشد