تیم لیگ برتری تهران منحل می شود

تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مشکل مالیاتی در آستانه انحلال قرار گرفته و پروانه فعالیت این باشگاه تمدید نخواهد شد.

تیم لیگ برتری تهران منحل می شودبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سازمان امور مالیاتی کشور، نامه‌ای به رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال کرده است. رونوشت این نامه برای سازمان لیگ و باشگاه نفت هم رفته که در آن اعلام شده تا زمان «ارائه مفاصا حساب مالیاتی» از سوی باشگاه نفت تهران، پروانه فعالیت این باشگاه تمدید نشود.

پروانه فعالیت باشگاه نفت فصل گذشته و پس از واگذاری به شرکت بهنام پیشروی کیش از سوی فدراسیون فوتبال و کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان به این شرکت یک ساله بود. 

مدت پروانه فعالیت باشگاه نفت باتوجه به بدهی‌های مالیاتی این باشگاه یک ساله بود و باتوجه به تسویه نشدن این بدهی‌ها، قرار نیست این پروانه تمدید شود که در این صورت باشگاه نفت به طور کلی منحل می شود.

باتوجه به این اتفاق، مالک باشگاه نفت به نوعی به دنبال فرار از انحلال تیمش است و می‌خواهد این باشگاه به حیات خود ادامه بدهد. با این حال باشگاه نفت حتی پولی برای تسویه حساب با بازیکنانش ندارد که بخواهد بدهی مالیاتی‌اش که شنیده شده بیش از سه میلیارد است را تسویه کند. 

مالک این باشگاه چندان هم بی‌میل به واگذاری امتیاز آسیایی نفت به تیم دیگری نیست و سپاهان و ذوب‌آهن هم باتوجه به ساختار و توانایی مالی‌شان بدشان نمی‌آید این امتیاز را داشته باشند تا فصل آینده بتوانند در رقابت‌های آسیای حاضر شوند. 

از طرفی هم فدراسیون فوتبال بدش نمی‌آید با این ماجرا موافقت و تیمی غیر از نفت را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند، چراکه می‌خواهد نمایندگان ایران در آسیا وضعیت خوبی داشته باشند تا سهمیه‌ها به خطر نیفتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۷:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وقتي آدم هاي بي سواد كه چيزي از مديريت نميدونن تو رأس فدراسيون هستند بهتر از اين نميشه.تا كي بايد چوب اينجور آدم هارو فوتبال ما بخوره و كسي جوابگو نباشه.آقاي تاج فوتبال مديريت ميخواد نه سابقه...
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار