صبح امروز رخ داد؛

منزل مسکونی در ماهشهر در حصار آتش

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر از آتش گرفتن 1 باب منزل مسکونی خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

منزل مسکونی در ماهشهر در حصار آتشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بهروز محسنی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر بیان کرد: ساعت 10:50 دقیقه صبح امروز، وقوع یک مورد آتش سوزی در منزل خالی از سکنه کنار سینما دریای بندرماهشهر به این سازمان اعلام گردید.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه با اعزام 6 دستگاه خودروی آتش نشانی، این حریق با کمک 20 نیروی آتش نشان به طور کامل اطفا شد.

محسنی افزود: آتش سوزی در این مکان به دلیل چوبی بودن70 درصد سازه ساختمان، منجر به تخریب کامل ساختمان شد که خوشبختانه با ورود به موقع نیروهای آتش نشان از سرایت آتش به سایر منازل محل جلوگیری بعمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این حریق که علت آن در دست بررسی می باشد، خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت و ساعت 11:35 دقیقه به صورت کامل اطفا و عملیات خنک کننده نیز از سوی نیروهای آتش نشان انجام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.