اصفهان؛

تکمیل پل روگذر قطارشهری در محدوده میدان استقلال ظرف ۴۰ روز آینده

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پل روگذر قطار شهری که یکی از ۸ پل مجموعه پل‌های تقاطع غیر هم‌سطح استقلال است در ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا برکت  اظهارکرد: پروژه مجموعه پل‌های میدان استقلال در ابتدا تنها یک پروژه بود اما این پروژه در حال حاضر در قالب ۱۱ پروژه در حال انجام است.

وی افزود: فاز اول طرح شامل میدان با عرض عبور ١٦ متر در تراز صفر همراه با ٣ پل زیرگذر در مسیر رینگ حفاظتی به طول ١٢٠٠متر در تراز ٧- و همچنین ساخت ٢ پل روگذر هرکدام به طول ٧٠٠ متر در مسیر ارتباطی خیابان امام خمینی(ره) به سمت بلوار آزادگان (شاهین شهر) به صورت رفت و برگشت در تراز ٧+ انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: پل روگذر از سمت بلوار دانشگاه (خمینی شهر) به سمت بلوار آزادگان (شاهین شهر) با مشخصات فنی و اجرایی خاص در تراز ١٤ + به طول ٨٠٠  متر و عرض ١٣/٣٠متر در فاز دوم اجرایی این پروژه قرار گرفته است که این پل یکی از بی نظیر ترین پل های شهری محسوب می شود.

برکت افزود: پل قطار شهری مترو که یکی از ۸ پل مجموعه پل‌های تقاطع غیر هم‌سطح استقلال است طی ۴۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد ماشین‌های سنگین در این مکان عبور و مرور دانشجویان دانشگاه صنعتی را با مشکل مواجه کرده است، عنوان کرد: برای تسهیل در رفت و آمد دانشجویان دانشگاه صنعتی زیرگذری مجزا احداث شده است تا دانشجویان بدون دغدغه از زیرگذر به سمت درب ورودی دانشگاه حرکت کنند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهارکرد: احداث مجموعه ابرپروژه استقلال در مراحل پایانی احداث قرار دارد و به زودی کل پروژه افتتاح می شود.

برکت با اشاره به دیگر پروژه های این منطقه گفت: ۵۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی برای این منطقه پیش بینی شده است که حدود ۳۰ تا ۳۵ پروژه‌ از جمله پارک‌های بزرگ، خیابان اصلی و ادامه حلقه حفاظتی شهر را شامل می‌شود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار