در همایش جهانگیری و صنعتگران عنوان شد:

سکوت در برابر کشور کوچکی که میدان گازی ایران را غارت می‌کند خیانت است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه خوبی برای توسعه کشور تهیه کردیم اظهار داشت: گرفتاریهایی را که در این دولت حل نکردیم در دولت بعد حل خواهیم کرد.

سکوت در برابر کشور کوچکی که میدان گازی ایران را غارت می‌کند خیانت استبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری عصر امروز در همایشی با صنعتگران و معدنکاران که در سالن حجاب برگزار شد گفت: در این جمعی که مدیران صنعتی وقت و نظام مهندسی کشور حضور دارند از آینده خواهم گفت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شنیده‌ام دوران بسیار سختی بر ملت ، دولت و کشور گذشت گفت: شما آن دوران را با رای به موقع خودتان در سال 92 اصلاح کردید.

جهانگیری با تاکید بر اینکه بخش‌های قابل توجهی از مشکلات کشور برطرف شده و خیلی از آوارها از دوش کشور برداشته شده است گفت: در سیاست خارجی آوار برداری کردیم و ایران هراسی را که در دنیا شکل داده بودند نیز آوار برداری کردیم.


وی با بیان اینکه ما روزهای تلخ را فراموش نکردیم که چگونه بیماران برای یک دارو شهر به شهر می‌گشتند اظهار داشت:‌ما فراموش نکردیم وقتی کشتی‌ها به ایران می‌آمدند در دریا می‌مانند و می‌گفتند اول پول بدهید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه ما فراموش نکرده‌ایم عده‌ای نیروها و شخصیت‌های انقلاب را رو در روی هم قرار دادند گفت: در این دوران با اقتصاد ، فرهنگ و هنر کشور چه شد؟

جهانگیری با بیان اینکه  ما در سال 92 اصلاح کردیم اظهار داشت: اگر چه امروز به نقطه مطلوب نرسیدیم  ولی تلاشهای بسیاری برای رفع مشکلات کردیم.

وی با تاکید بر اینکه دلمان می‌خواهد یک فضای رقابتی درست کنیم که هر ایرانی با خیال راحت سرمایه گذاری کند اظهار داشت: باید هر ایرانی خود را برای کارهای بزرگ در ایران آماده کند. 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برداشت یک سوی قطر از میدان گازی با ایران اظهار داشت: آیا جنایتی بزرگتر از این که حقارت ایران را به بار آورد می‌شد کرد؟

وی تصریح کرد: عده‌ای به دیگران اجازه دادند که منابع مشترک گازی را غارت کنند و نام خود را انقلابی گذاشتند در حالی که انقلابی بودن به جلوگیری از برداشت یکطرفه از منابع گازی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه فرزندان ایران باید شغل داشته باشند،اظهار داشت: نباید یک عده از فقر این ملت سواستفاده کنند و آنها رابه بند بکشند.

وی افزود: ما باید با رفع نیازهای مادی ملتی آزاده بسازیم و کاری کنیم که ملت ایران روزگاری شرافتمندانه داشته باشند.

جهانگیری خاطر نشان کرد:شما فعالان صنعت می‌توانید شغل ایجاد کنید ، دیگران که می‌گویند اینکاره نیستند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ایران منابع وجود دارد اظهار داشت: ما به راهکار تامین سرمایه‌گذاری فکر کرده‌ایم و دهها میلیارد دلار صندوق توسعه برای فعالان صنعت است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه برداشت از میدان گازی حق ایران است اظهار داشت: اجازه دادن به کشورهای کوچک برای برداشت از میدان گازی خیانتی بزرگ به مردم ایران است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه ما مکلف به این هستیم آینده خوبی برای جوانان ترسیم کنیم:  ایران می‌تـو‌اند کشور پیشرفته‌ای باشد.

وی همگان را به حضور در انتخابات فرا خواند وگفت : نگذارید راه رفته را برگردیم زیرا دیگران به انواع روشها به دنبال آن هستند که مسیر رفته را نا تمام کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عده‌ای منافعشان بر ضربه به مدیران کشور است و نمی‌خواهند این مسیر تکمیل شود گفت: ‌سرنوشت در انتخابات رقم می‌خورد و روحانی با تمام وجود به صحنه آمده و باید از آبروی خود بگذاریم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید میدان‌دار باشد اظهار داشت: باید از سرمایه‌گذاران ونخبگان کشور حمایت کینم که به پیشرفت کشور ختم شود.

وی  با بیان اینکه رهبر انقلاب ، روحانی و رئیس دولت اصلاحات خواستار پیشرفت کشور هستند تاکید کرد: ملت ایران می‌تواند ملت پیشرفته‌ای باشد و در 29 اردیبهشت وظیفه دارند که به دیگران هم تکلیف کنند که به صحنه بیایند.

جهانگیری با بیان اینکه برنامه‌خوبی برای توسعه کشور تهیه کرده‌ایم اظهار داشت: گرفتاری‌هایی که در این دولت حل نکردیم در دولت بعد حل می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.