شیراز؛

افتتاح بوستان اردیبهشت در شیراز

بوستان اردیبهشت در زمینی به مساحت هزار و 300 متر مربع در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز در حاشیه بهره‌برداری از طرح بوستان اردیبهشت با بیان اینکه برای حفظ، بازآفرینی و احداث فضای سبز در قسمت‌های مختلف شهر، سرانه فضای سبز در 6 سال گذشته از 15 متر مربع با رشد 53 درصدی به 23 متر مربع افزایش یافته است، گفت: این بوستان در زمینی به مساحت هزار و 300 متر مربع دارای 4 هزار مترمربع موزائیک فرش، فضای سبز گلکاری، پایه‌های روشنایی، سِت‌های ورزشی، سکوی نماز، مبلمان شهری، فضای بازی کودکان، آب نما و سرویس بهداشتی است.
 
پاک فطرت افزود: ارتقای کیفیت فضای عمومی شهر، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد شادابی و نشاط شهروندان، فراهم کردن اسکان موقت برای همراهان بیماران در بیمارستان‌های شهید آیت‌الله مطهری، نمازی و امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف احداث بوستان اردیبهشت است.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده پل کابلی ولیصر (ع) فردا سه شنبه 26 اردیبهشت ماه  با دهانه 80 متر و طول 260 متر با رعایت مسائل زیست‌محیطی به بهره‌برداری می رسد.

شهردار شیراز تصریح کرد: همچنین بوستان خانواده در زمینی به مساحت 20 هزار متر، پارک 700 هکتاری گلستان و 50 هزار متری کوشک میدان و نیز زمین چمن مصنوعی از دیگر طرح هایی است که به زودی افتتاح می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار