رییسی در جمع مردم کهگیلویه و بویر احمد:

برجام چِکی است که نقد نشده

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم غیور و غیرتمند ما رمز امنیت ملی در این کشور هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رییسی در جمع مردم یاسوج   گفت: ذخایر نفت و گاز کهگیلویه و بویراحمد، آنرا به دومین استان نفت و گاز کشور تبدیل کرده که ثروت عظیمی برای کشور دارد.
 
چرا باید با این مقدار منابع در این استان سلحشور این میزان بیکار داشته باشیم؟ و چرا میزان بیکاری همه دلسوزان را دغدغه دار کرده است؟
 
وی ادامه داد:  آیا حق این مردم است که با وجود این همه منابع تعداد افراد تحت پوشش سازمان حمایتی در آن رو به افزایش باشد و آیا حق است که کارخانه‌ها و کارخانجات تعطیل شوند؟ 
 
رییسی گفت:  ما می‌گوییم با امکانات کشور می‌توان هر سال شغل میلیونی ایجاد کرد؛ کشورهای همجوار ما که امکاناتشان اندازه ما هم نیست چگونه مشکلات خود را حل می کنند.

 وی ادامه داد:  یارانه عده‌ای را قطع کرده‌اند ولی در این چند روز انتخابات پیامک زدید که مردم بیایید یارانه‌تان را بدهیم؛ چرا عقل مردم را به حساب نمی‌آورید؟

 برجام یک چکی است که نقد نشده است؛ ما نیاز به یک دولت انقلابی جهادی برای این کار داریم.

 حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع مردم شهر یاسوج با بیان اینکه باید یاد مرد بزرگ این خطه آیت الله ملک حسینی را گرامی بداریم؛ گفت: مردم غیور و غیرتمند ما رمز امنیت ملی در این کشور هستند و انچه که سایه جنگ را از سر کشور برداشت حضور مقتدرانه این مردم در تمام صحنه ها بوده است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویر احمد استانی است که مردم با صفا و غیور و زاگرس نشینان آن امروز سهم بالایی در امنیت ملی ما دارند.

وی با بیان اینکه با استفاده از جنگل پر از درختان سبز بلوط استان می تواند اقتصاد جنگل را فعال کرد،گفت:با استفاده از اقتصاد ITمی توان اشتغال زایی کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه ما زبان کسانی هستیم که روزنانه و رسانه ندارند گفت: ما زبان کسانی کارگران،کشاورزان و مردمان سخت کوشی هستیم که سخنان آنها شنیده نمی شود.

‌وی عنوان کرد:سوال ما از آقایان دولت این است که آیا با امکانات کشور حرف های ما یک آرمان دست نیافتی است یا خیر؟

رییسی با بیان اینکه ما می گوییم با امکانات کشور می توان هر سال یک میلیون شغل ایجاد کرد گفت:کشورهای همجوار ما که امکاناتشان اندازه ما هم نیست چگونه مشکلات خود را حل می کنند؟

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه در کشور ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج داریم افزود:آیا درست است که ۱۷ هزار کارگاه و کارخانه تعطیل و جوانان بیکار شوند.
 
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:آیا دولت در قبال فقرایی که سفره آنها خالی است مسئولیتی ندارد؟

رییسی گفت:یارانه عده ای را قطع کرده اند ولی در این چند روز انتخابات پیامک زدید که مردم بیایید یارانه تان را بدهیم؛ چرا عقل مردم را به حساب نمی آورید؟

وی گفت: شب انتخابات به دهیاران می گویید نفری ده میلیون به شما وام می دهیم مگر نگفتید در کشور پول نیست!چرا اینکار را می کنید؟مردم ما عاقل و فهمیده هستند. 

رییسی با بیان اینکه ما توانایی مسکن سازی را داشتیم و خانواده ها همه اموال خود را جمع کردند برای خرید مسکن مهر اما دولت شما تنها سالانه ۶ درصد پیشرفت در این حوزه داشته است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:این درحالی است که همین مسکن سازی   می تواند یکی از صنایع پیشرو اقتصاد باشد و شغل های مستقیم و غیر مستقبم زیادی ایجاد کند.
 
رئیسی عنوان کرد : برنامه من بر روی سایتم قرار گرفته و اگر مردم نظری دارند ارائه دهند و ما آن را روی چشم می گذاریم.

وی افزود: چطور شد که جوان عزیز فرهیخته ما در یک استان زاگرس نشین می داند که یک کارگاه تعطیل شده به ضرر کشور است ولی این آقایان نمی دانند ضرر تعطیل شدن 60 درصد کارگاه های کشور چیست؟

رییسی گفت: مشکل ما این است که کشور ما کمبود مدیریت اقتصادی و اجرایی دارد.

 رییسی عنوان کرد: شما در دل مردم ترس ایجاد کرده اید و میگویید ما میخواهیم بین مردم دیوار بکشیم.اما ما میگوییم بین مردم و چپاول گران حقوق مردم دیوار خواهیم کشید.
 
رییسی با بیان اینکه شما آمار می دهید در کشور ۱۸ میلیارد دلار قاچاق کالا می شود گفت:آیا راه مبارزه با این معذل هست،می گویید نمی شود!اما ما با راهکار اجرایی میگوییم امکان اینکه قاچاق کالا ۱۰ میلیارد دلارکاهش پیدا کند وحود دارد.

وی افزود: با کاهش قاچاق کالا میتوان یک میلیون شغل ایجاد کرد.

رییسی گفت: کشور ما یک نظامی برپایه خون شهیدان است که نباید در هیچ کجای ان فساد رخنه کند و اولین فرد از دولت که باید مدعی فساد باشد خود رییس جمهور است.

 رییسی اظهار کرد: همه دولت مردان باید روحیه ضد فساد داشته باشند واگر اینطور باشد فساد در هیچ کجای نظام اداری رخنه نخواهد کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم را به بازگشت به عقب نترسانید.ما میگوییم نه بازگشت به عقب ،نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم را می خواهیم.

 وی افزود:امروز مردم ما معتقدند نظام اداری ما باید یک نظام سالم باشد و ما معتقدیم میتوان چهره فیتد و بیکاری و بحران را از کشور زدود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تمام مسکلات کسور قابل حل است چرا می گویید نمی شود؟ اظهار کرد: ما میگوییم هم میخواهیم و خم می دانیم و هم می توانیم این مشکلات را حل کنیم.

رییسی در پایان با بیان اینکه من رقیب دولت نیستم رقیب آن عملکرد چهار ساله آن است ، گفت: آنچه احتیاج کشور هست یک مدیریت کارآمدو انقلابی است .

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
اكنون انتخابات همچون بورس اوراق بهادار عمل ميكند
در بورس اوراق بهادارخريداران و فروشندگاني كه از نوسانات بي خبرهستند ضررميكنند و انها كه با تاكتيك ها اشنايي دارند نفع ميبرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مردم رييس جمهوري ميخواهند متعهد فعال خستگي ناپذير
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما زود نقد کن بیپیچ به پارچه سبز بفرست به روستا ها تا رای بیاری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
ای گفتی