یزد؛

کشف 25000کیلوگرم نوارچسب قاچاق

25000کیلوگرم نوار چسب خارجی قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در یزد کشف شد.

 غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جزئیات رسیدگی به پرونده 25000کیلوگرم نوارچسب خارجی قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهیدمدنی مهریز اعلام کرد.

سالاری افزود: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق ماموران پلیس هنگام کنترل محورهای ارتباطی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت:این پرونده شامل 25000کیلوگرم نوارچسب پنج سانتی خارجی قاچاق است که پس از انجام مراحل دادرسی و عدم ارائه مستندات قانونی توسط عامل تخلف ، تخلف محرز و برابر قانون عامل تخلف به ضبط کالای کشف شده و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

این مسئول ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را بیش از2 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: ماموران در این راستا دو متهم را نیز دستگیر کردند.

محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار