باشگاه تازه وارد از لیگ برتر حذف می‌شود

تیم سپیدرود رشت فرصت کوتاهی برای کسب مجوز حضور در لیگ برتر دارد.

باشگاه تازه وارد از لیگ برتر حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تیم فوتبال سپیدرود دشت به دلیل ثبت نشدن نام خود در اداره ثبت شرکت‌ها نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند و حتی حضور این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول بنابر برخی اظهارات قانونی نبوده، به همین دلیل سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه سپیدرود برای حضور در رقابت‌های فصل هفدهم لیگ برتر باید مجوز حرفه‌ای سازی را دریافت کند تصریح کرد: قرار است چهارشنبه هفته جاری همراه با سهیل مهدی رئیس کمیته حرفه‌ای سازی سازمان لیگ به رشت برویم و در نشست با مسئولان استان گیلان و باشگاه سپیدرود، آخرین وضعیت این تیم برای دریافت مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را بررسی کنیم.

فتاحی ادامه داد: باشگاه سپیدرود از لحاظ ساختاری و همچنین ورزشگاه دارای ایرادهای اساسی است که در مهلتی که به این باشگاه داده می شود باید این ایرادها رفع شود. در غیر اینصورت مجوز حضور در لیگ برتر را کسب نمی‌کند. این کار را برای دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی پارس جنوبی هم انجام دادیم و مسئولان استان بوشهر و باشگاه پارس در حال انجام اقدامات لازم هستند. البته تفاوت بزرگ میان سپیدرود و پارس جنوبی این است که باشگاه سپیدرود حتی از لحاظ ساختار هم مشکل دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه سپیدرود زمان چندانی برای دریافت مجوز ندارد اما همین که امروز صبح مدیر عامل باشگاه سپیدرود مشخص شد نشان می‌دهد که مسئولان این باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای تلاش‌های خود را آغاز کردند. به هر حال سپیدرود تا اوایل خرداد برای حرفه‌ای سازی فرصت دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۳۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سپندرود رشت در لیک برتر می ماند .
باشگاه های دیگر بتواند به دل خواه خودشان یک باشگاه تازه وارد را حذف کنند .
بازیکنان اورا می خرند تا بی بازیکن نشود وکسی حاضر نشود وارد باشگاه سپندرود رشت شوند .
سپندرود رشت استان گیلان بازیکنان لیک دسته اول دوم را بگیرند تا آنها را در لیک برتر فوتبال دهند ،
اگر بازیکنان سپندرود بهترین ها لیک شوند ،باشگاه لیک برتر آنها را با قیمت خوبی می خرند ،
آخرین اخبار