هاشمى در همایش مجریان و بازرسان انتخابات:

تاكنون هيچ مشكل امنيتى انتخاباتی گزارش نشده است

استاندار تهران گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتى و حاشیه اى براى انتخابات پیش رو نداشته ایم.

تاكنون هيچ مشكل امنيتى گزارش نشده استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین هاشمى استاندار تهران در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکى از مباحث ما در انتخابات 94 ترکیب هیات معتدمین بود، اما پس آن انتخابات و اعلام نتیجه یک ارامشى در جامعه برقرار شد.

وى افزود: در این دوره نیز همان نگاه در تشکیل هیات نظارت و هیات اجرایی اعمال شد و افرادى که پاى صندوق هاى راى هستند نیز باید نگاهى معتمدانه نسبت به انتخابات داشته باشند.

هاشمى با اشاره به اهمیت ارامش حوزه هاى انتخابى گفت: نمایندگان فرمانداران مسئولان صندوق‌های رای و نمایندگان شوراى نگهبان و وزارت کشور چشم و گوش نظارتى ما هستند لذا نباید اجازه داد خلل و مشکلى در حوزه هاى راى گیرى ایجاد شود و با همه راى دهندگاه باید با سعه صدر برخورد شود.

وى در ادامه تصریح کرد: اجراى مر قانون و صیانت از آراى مردم بسیار مهم است و همه باید سعى کنیم که مردم پاى صندوق راى بیایند و حضور مردم پاى صندوق هاى راى باعث امنیت و آرامش کشور می‌شود و انچه باعث عزت و پیشرفت کشور ما شده، حضور مردم پاى صندوق هاى راى است.

استاندار تهران با بیان اینکه راى مردم حق الناس است گفت: مطابق فرمایشات رهبرى باید از راى مردم صیانت شود تا یک انتخابات موفق دیگر را در تهران برگزار شود.

وى در پایان تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکل امنیتى و حاشیه اى براى انتخابات نداشته ایم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار