قالیباف در اجتماع مردم استان گیلان:

مجاهدت ملت ایران در لحظات سرنوشت ساز

محمدباقر قالیباف گفت: مطمئن هستیم که با استفاده از هوش و استعداد جوانان این مرز و بوم می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروزدر جمع مردم در رشت با اشاره به اینکه وقتی به حوادث ضد استعماری و نهضت بزرگ جنگل نگاه می کنیم و رشادت های مردم عزیز این سرزمین را در دوران انقلاب اسلامی و در مبازرات دوران دفاع مقدس می بینیم افزود : امروز هم برای حفظ امنیت ملی مان و در مبازره با کسانی که تروریست را در منطقه توسعه دادند گیلانیان با تقدیم شهدای مدافع حرم برای دفاع از مظلومین و افتخار آفرینی این سرزمین پیشگام هستند.
 
وی با بیان اینکه این کشور در حوزه  منابع انسانی مایه افتخار است گفت :امروز یکی از چالش های مهم کشورهای پیشرفته دنیا بحران نیروی انسانی و تحصیل کرده است ولی در کشور ما این یک مزیت است و در گیلان نیز وجود استعدادها و هوش سرشار جوانان زبانزد است و گیلان از استان های نام آور در خلاقیت و هوشمندی این سرزمین است.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اگر وسعت سرزمین مان و تعداد جمعیت مان در دنیا فقط یک درصد است  افزود : اما آمارها نشان می دهد که 5 درصد منابع دنیا از جمله منابع ارزشمند نفت و گاز در این کشور وجود دارد و در سرجمع  نفت و گاز با دارا بودن 18درصد منابع دنیا رتبه اول جهان داریم.

محمدباقر قالیباف همچنین به پیشرفت علمی کشورمان در زمینه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد : اگرچه در زمینه های علمی رشد بی نظیری داریم ولی باید اقرار کنیم به رغم داشتن ظرفیت های زیاد در حوزه کشاورزی ، صنعت ، دریا و گردشگری است همچنان این واقعیت تلخ وجود دارد که مردم ما فقیرانه زندگی می کنند و هر روز به جای افزایش درآمد با کاهش درآمد مواجه اند.

 
 
انتهای پیام/م.ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مگه انصراف نداده؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر قالیباف