فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قالیباف نشان داد ارزش‌های نظام برایش اهمیت فراوانی دارد

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کناره‌گیری قالیباف از انتخابات به نفع رئیسی را ایثارگری و انقلابی‌گری می‌دانم وی نشان داد نیرویی است که ارزش‌های نظام برایش اهمیت فراوانی دارد.

قالیباف نشان داد ارزش‌های نظام برایش اهمیت فراوانی دارد"لطف‌الله فروزنده" عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون کناره‌گیری قالیباف از انتخابات به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: این اقدام قالیباف را ایثارگری و انقلابی‌گری می‌دانم وی نشان داد نیرویی است که ارزش‌های نظام برایش اهمیت فراوانی دارد و حاضر شد از منافع شخصی‌اش بگذرد.
 
وی افزود: کناره‌گیری قالیباف رفتاری ارزشی است این حرکت موجب ایجاد ظرفیت‌ بزرگی برای جبهه مردمی می‌شود و نیروهای اصولگرا انسجام بیشتری پیدا خواهند کرد.
 
فروزنده تاکید کرد: با کناره‌گیری قالیباف نه به روحانی به صورت جدی محقق می‌شود این حرکت قدم بسیار مثبتی در پایان دوره روحانی  و سرآغاز خدمت نیروهای متدین، مردمی، دلسوز، استکبارستیز و برنامه‌محور خواهد بود.
 
عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به هم‌افزایی نیروهای انقلاب، گفت: از هواداران و اعضای ستاد قالیباف تشکر می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم که با همان قدرت برای رئیسی کار کنند چرا که هدف‌ها مشترک است و قالیباف در دولت رئیسی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار