حجت الاسلام رییسی در جمع غیور مردان بوشهر؛

مشکل ما نبود مدیریت و کمبود نقدینگی است/دیواری محکم بین چپاولگران و حقوق مردم می‌کشیم/ برجام باید نقد شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برجام باید نقد شود ،گفت: ما با دیپلماسی انقلابی این مشکل را حل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع مردم استان بوشهر با بیان اینکه چرا امروز جوانان ما باید در صف وام باشند، گفت: در حال حاضر مشکل کشور ما نبود مدیریت و کمبود نقدینگی است.

وی افزود:سهم ما از دریا تنها 2 درصد است در حالی که کشورهای اروپایی که با دریا فاصله زیادی دارند 50 درصد استفاده می‌کنند، ما میتوانیم با افزایش سهم خود از دریا بیکاری را برطرف کنیم که در بوشهر این همه بیکاری وجود نداشته باشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:چرا هر وقت با مردم کار داشتید تازه یادحرف دلشان افتادید؟
 
وی با تاکید بر اینکه برجام باید نقد شود ،گفت: ما با دیپلماسی انقلابی این مشکل را حل می‌کنیم، کشورهای خارجی تا بحال مشکل هیچ کشوری را حل نکردند که بخواهند مشکل ما را حل کنند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه رقیب شما عملکرد چهار ساله‌تان است،یادآور شد :ما رقیب بیکاری ،فقر و فساد اداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم مصمم می‌توانند انگلیس را نابود کنند ،گفت: ما اهل جنگ نیستیم و جنگ را در دنیا نمیپسندیم و باید با کشورهای همسایه تعامل عزت مندانه داشته باشیم.

رئیسی افزود: در دنیا ظلم نمی‌کنیم و زیر بار آن هم نمی‌رویم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: الگوی ما رئیس علی دلواری است.

وی گفت: بر خلاف کسانی که طرفدار پست مقام هستند من وظیفه‍‌ام را خدمت گذاری به مردم میدانم و افرادی که مرا می‌شناسند و با روحیه من آشنا هستند میدانند که مهمترین پست من خدمت گذاری به زائران امام رضا (ع) است، اما وقتی جوانی را میبینم که لیسانسه بیکار است دلم به درد می‌آید.

دولت من دولت کار و کرامت است

وی با اشاره به سند حقوق شهروندی گفت: شماهایی که ار سند حقوق شهروندی رونمایی می‌کنید ،مگر مشکل کشور رونمایی از این سند است؟ مشکل ما عمل و اجرا است که آمده‌ایم با اسلام عمل صحیح انجام دهیم و به وعده‌ها عمل کنیم.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
لطفا جريان فساد شركت مهاب قدس رو بزارين تا مردم شخصيت ابشون بيشتر بشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما چقدر مدیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مشکل ما هیچی نیست مگر این که هر تصمیمی که تو این مملکت گرفته مبشه نظر اصلی با یه سری ادماست