لرستان؛

افتتاح نخستین کاریابی الکترونیکی در لرستان

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی لرستان از افتتاح نخستین کاریابی الکترونیکی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آشتاب گفت: در راستای تحقق شعار سال، نخستین مرکز کاریابی الکترونیکی در استان افتتاح شد.

وی افزود: مجوز این طرح با هدف ایجاد وحدت رویه راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی، جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار صادر شده است.

آشتاب گفت: هدایت شغلی، مشاوره خوب و صحیح، کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن، ارتباط مناسب و به روز فارغ‌التحصیلان کارآفرین با سرمایه‌داران و بنگاه‌های اقتصادی و شناخت واقعی نیازهای آموزشی بازار کار از دیگر موارد فعالیت این مرکز است.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی لرستان افزود: در این مرکز علاوه بر مراجعه مجازی، می‌توان به طور حضوری برای هرگونه کار در راستای فعالیت‌های مرکز اقدام کرد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند.

آشتاب افزود: موسسه‌ها باید توانمندی و پتانسیل‌ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از بیکاران داشته باشند و همچنین باید با شناخت درست از نیروی کار و بازار کار؛ بتوانند بین آنها توازن برقرار کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.