فردا از ساعت14:30 در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی-باکو

ملی پوشان دسته 105 کیلوگرم روی تخته می روند

محمدرضا براری و رضا آقازاده وزنه برداران دسته 105 کیلوگرم فردا(چهارشنبه27 اردیبهشت) از ساعت 14:30 ره روی تخته می روند.

ملی پوشان دسته 105 کیلوگرم روی تخته می روندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه) به وقت تهران با حضور 7 وزنه بردار از کشورهای ایران، ترکیه، عراق، ازبکستان، مراکش و امارات برگزار می شود و کادر فنی تیم ملی امیدوار است مدال های خوشرنگی توسط محمد رضا براری و رضا آقازاده به دست بیاید.
 
همان طور که اشاره شد، تیم ملی در وزن 105 کیلوگرم دو نماینده را روی تخته مسابقات دارد که یکی از آنها (براری) شانس اول کسب مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به شمار می رود و دیگری (آقازاده) اولین تجربه برون مرزی خود را سپری می کند.
 
محمدرضا براری ماه گذشته در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا با رکورد مجموع 398 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد و از عنوانی که در سال 2016 به دست آورده بود به خوبی دفاع کرد. حالا نوبت به کسب سومین مدال طلای پیاپی برای این وزنه برداری مازندرانی است.
 
براری که سابقه حضور در رقابت های المپیک 2016 و 3 دوره از رقابت های جهانی در سال های 2010، 2011 و 2013 را در کارنامه دارد، بدون شک یکی از شانس های کسب مدال در رقابته ای جهانی بزرگسالان است و این مسابقه همچون رقابت های قهرمانی آسیا برای او حکم آماده سازی را دارد.

گفتنی است؛ در رقابت های دسته 105 کیلوگرم، سلوان عبود از عراق هم سابقه حضور در المپیک 2016 ریو را دارد و در استارت لیست مسابقات با رکورد ورودی 390 کیلوگرم در کنار محمدرضا براری قرار دارد و یکی از شانس های کسب مدال است. عبود در بازی های آسیایی 2014 چهارم شد و یک مدال طلای جوانان آسیا را هم در کارنامه دارد.

دیگر نمایده ایران در دسته 105 کیلوگرم رضا آقازاده است. این وزنه بردار اردبیلی در رکوردگیری های تیم ملی تا مرز 370 کیلوگرم را بالای سر برده و در استارت لیست رقابتهای دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز با همین رکورد ورودی، بعد از براری، افرموف و عبود در جایگاه چهارم قرار دارد. در این وزن وزنه بردار ترکیه، رسول الوان هم رکورد وروی 365 کیلوگرم را داده است و آ قازاده اگر می خواهد در اولین تجربه برون مرزی خود به یک مدال ارزشمند دست پیدا کند باید حداقل دو رقیب از این 4 رقیب را از پیش رو بردارد.
 
لازم به ذکر است؛ رقابت گروه(A)دسته 105 کیلوگرم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، فردا(چهارشنبه 27 اردیبهشت) راس ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار