همدان؛

7هزار نیروی پلیس آماده برای برقراری امنیت انتخابات در استان همدان

7هزار نیروی پلیس آماده برای برقراری امنیت انتخابات در استان همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت : 7هزار نیروی پلیس برقراری امنیت انتخابات در استان همدان را عهده دار هستند .

7هزار نیروی پلیس آماده برای برقراری امنیت انتخابات  در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدیان نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  برخی از افراد اقدام به پاره کردن بنرهای تبلیغی داوطلبان کردند که این اقدام در شان اهالی این استان نیست ادامه داد:  مردم همدان دارای فرهنگی غنی و دین و معنویت هستند بنابراین نباید اینگونه اقدام های نادرست در این استان رخ دهد. 
وی خاطر نشان کرد: پاره کردن بنر توسط عده ای نادان صورت گرفته است و پلیس این موضوع را پیگیری و مسببان این اقدام را شناسایی و به زودی دستگیر خواهد کرد.
 
وی افزود: در49 نقطه این استان کار ایست و بازرسی انجام می شود وپلیس مصمم به برخورد با اخلالگران انتخابات است. 
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: پلیس مصمم به برخورد با اخلاگران در روند برگزاری تبلیغات و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در همدان است.
سردار مهدیان نسب افزود: اقدامات اطلاعاتی و امنیتی پیش از برگزاری تبلیغات انجام شده و در این راستا تعامل و هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد.
این مقام مسئوا اظهار داشت:  عوامل نیروی انتظامی با همکاری سپاه همدان حفاظت یک هزار و 370 شعبه اخذ رای را عهده دارند و آماده برخورد با هر گونه بی نظمی هستند .
وی اظهارکرد: 430 دستگاه خودرو برای برقراری امنیت انتخابات بکار گرفته می شود و در روز رای گیری گشت های محسوس و نامحسوس نظارتی فعال می شوند.
سردار مهدیان نسب افزود: به منظور سرکشی سریع به محل های مورد نیاز یک فروند بالگرد نیز پیش بینی شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: نیروی انتظامی از هیچ داوطلبی حمایت نکرده و در انتخابات بی طرف است و فقط وظیفه برقراری امنیت را بر عهده دارد.
سردار مهدیان نسب افزود: باید و نبایدهای انتخابات در 2 برگه به رنگ های نارنجی و سبز قید شده و در اختیار عوامل انتظامی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به هیچ وجه در امر انتخابات دخالت نکرده و وارد احزاب و گروه ها نمی شود.
وی به عملکرد پلیس در سالجاری اشاره کرد وافزود: 15 باند مواد مخدر در سالجاری منهدم، یک هزار و 400 تن دستگیر شدند و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی همدان گفت: 27 مورد تخلف در حوزه فضای مجازی رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.