قالیباف در همایش حامیان رئیسی:

قرار نبود افرادى بر مسند كار بيايند كه به فكر محرومان نباشند/دولت ٤ درصدى نميخواهيم

نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرار نبود كه افرادى بر مسند كار بيايند كه به فكر محرومان نباشند و همچنین قرار نبود ركود و بيكارى در كشور باشد.

قرار نبود افرادى بر مسند كار بيايند كه به فكر محرومان نباشند/دولت ٤ درصدى نميخواهيمبه گزارش  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان محمدباقر قاليباف شهردار تهران در همايش حاميان رئيسى كه عصر امروز در مصلى امام خمينى (ره) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامى ما مديون مردمى است كه هميشه در صحنه حضور دارند.

شهردار تهران تصريح كرد: اين مردم هم در ١٥ خرداد ٤٢، هم در ٢٢ بهمن ٥٧ و هم در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و امروز هم به عنوان شهيد مدافع حرم حضور دارند اما تجلى اين حضور در صحنه انتخابات است و اين مردم با حضور خود در اين عرصه هميشه افتخار افريدند.

وى با اشاره به حضور انبوه امروز مردم در مصلى ادامه داد: مردم حزب الله تهران امروز افتخارى ديگر افريدند. همان گونه در ١٢ فروردين ٥٨ امام راحل فرمودند عيد واقعى ما روزى است كه نظامى اسلامى به تصويب برسد، از همان روز با هم عهد كرديم در خدمت مردم و پيشرفت كشور باشيم.

قاليباف بيان داشت: قرار ما اين نبود كه عده اى در راس امور قرارگيرند كه محرومين را نبينند، قرار نبود در سرزمين غنى ايران مردم روز به روز فقير تر شوند و بيكارى گسترش پيدا كند. قرار ما اين نبود كه وعده دهيم و عمل نكنيم و در چشم مردم نگاه كنيم و دروغ بگوييم.

شهردار تهران ادامه داد: دولت امروز دولتى است كه بر مردم و ٩٦ درصدى ها سخت مى گيرد اما براى ٤ درصدى ها فرش قرمز پهن مى كند، ما دولت ٤ درصدى نمى خواهيم.

وى درباره دليل كناره گيرى خود از عرصه انتخابات گفت: در اين روزهاى حساس و سرنوشت ساز به اين نتيجه رسيدم براى بازگشت به خط امام و پايان دادن به دولت ٤ درصدى ها از  دولت دوست و برادر ديرينه خود كه سابقه رفاقت ٤٠ ساله داريم حمايت كنيم.

قاليباف با تاكيد به اين كه دولت ٤ درصدى نمى خواهيم، ادامه داد: امروز همه بايد با هر سليقه سياسى دست به دست هم دهيم و يك هدف واحد را دنبال كنيم كه ان هم تغيير وضع موجود است.

شهردار تهران گفت: امروز براى جبهه مردمى نيروهاى انقلاب اسلامى روزى بزرگ است چرا كه وحدت كلمه به وحدت عملى تبديل كرده. اين وحدت عملى خوب است اما كافى نيست، كافى اين است كه تا سه روز آينده تلاش كنيم و ٩٦ درصد مردم را پاي صندوق هاى رأى بياوريم.

قاليباف در بخش پايانى سخنانش خاطر نشان كرد: وحدت عملى زمانى مؤثر و شيرين خواهد بود كه با كارآمدى به مطالبات برحق مردم پاسخ دهيم. سه روز ديگر پاي صندوق رأى ميرويم و با انتخاب دولت كار و كرامت نشان دهيم هم مى شود و هم مى توانيم.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
ماشاالله اجرتون با امام حسین(ع)نشون دادید مثل زمان جنگ هرجا کشور و اسلام بهتون نیازداشته باشه با تمام وجود خودتونو وقف مردم و اسلام می کنید
Iran (Islamic Republic of)
رستا
۰۸:۵۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
یخچالو پر نکرده پس فرستاد!پس فرستاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
عاشقتم بخدا