روحانی در اهواز:

نخواهیم گذاشت تحریم به ایران برگردد

حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد اهواز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد اهواز شد.

وی قرار است در ورزشگاه تختی اهواز سخنرانی کند. 

روحانی وارد اهواز شد

روحانی وارد اهواز شد

روحانی در جمع مردم اهواز گفت: ما در خوزستان قدم‌های کوچکی را با هم برداشتیم. اینجا سرزمین دلیران است. اینجا سرزمین فداکاری‌های شهید چمران است. اینجا محل فداکاری مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: اینجا محل فداکاری همه جوانان غیور در سراسر ایران است. ما با هم قدم‌هایی را برداشتیم. ما در طرح ۵۵۰ هزار هکتار که سال‌ها مانده بود. تا کنون ۲۷۰ هکتار و تا پایان امسال ۳۱۲ هکتار را احیا خواهیم کردیم. اما هنوز تا ۵۵۰ هزار هکتار راه در پیش داریم. در دولت دوازدهم باید تا پایان این راه ادامه دهیم. 

روحانی گفت: ما در خوزستان قدم‌هایی برای آب برداشتیم. اما هنوز راه طولانی در پیش داریم. مردم خوزستان! اولین مصوبه سال ۹۶ در دولت طرح برنامه‌های خوزستان عزیز بوده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما همه دست به دست هم دادیم تا حصر ایران را بشکنیم. ما نخواهیم گذاشت دو مرتبه تحریم به ایران برگردد. ما دست به دست هم دادیم از حقوق ملت ایران به خوبی دفاع کردیم.

روحانی در ادامه تصریح کرد: من می‌‌دانم مشکل شما تنها ریزگرد نیست. فلرها هم هستند. باید گازی که آلاینده‌هایش گرفته شده، به مصرف مردم خوزستان برسد. 

وی گفت: من می‌دانم پساب‌های کارون چقدر مردم را آزار می‌دهد. ما از طریق تسویه فاضلاب‌ها این مشکل را رفع خواهیم کرد.

روحانی گفت: از کشاورزان خوزستانی تشکر می‌کنم که تا امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم را به دولت فروخته‌اند و اولین کشتی صادراتی به مقصد کشور عمان هم‌اکنون در خوزستان مشغول بارگیری است. 




انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.