مهدیشهر;

بهینه سازی 35 هزار متر شبکه توزیع برق در مهدیشهر

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی 35 هزار و 638 متر شبکه توزیع برق این شهرستان در سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حسین حافظی مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر با بیان این که 22 هزار و 592 متر شبکه فشار ضعیف هوائی اصلاح گردیده گفت: 13 هزار و 346 متر خطوط فشار متوسط هوائی و زمینی نیز بهینه سازی شده است .
 
وی با عنوان این که عملیات توسعه سه هزار و 578 متر شبکه فشار ضعیف هوائی به انجام رسیده افزود: احداث یک هزار و 707 متر خطوط 20 کیلوولت هم انجام و بهره برداری شده است .

وی اضافه کرد: در طی سال گذشته ، لوازم اندازه گیری هفت هزار و 290 انشعاب مشترکان عادی و دیماندی در شهرستان مهدیشهر تست و بازرسی گردیده است.

وی با ابراز این که طرح توسعه دو هزار و 232 متر شبکه روشنائی معابر به اجرا درآمده یادآور شد: با نصب 11 ایستگاه های هوائی توزیع برق ، یک هزار و 15 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان مهدیشهر اضافه شده است .

وی تصریح کرد: در طول سال گذشته، 362 پروژه ی عمرانی برق رسانی در این شهرستان با سرمایه گذاری به میزان 20 میلیارد و 363 میلیون ریال اجرائی شده است.
انتهای پیام / ه
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.