نقش مؤثر روابط عمومی ها در جلب مشارکت حداکثری عموم جامعه

پیام استاندار یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به‌ تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این روز به‌تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان؛ بر نقش مؤثر روابط عمومی ها در جلب مشارکت حداکثری عموم جامعه در انتخابات پیش رو تأکید کرد.  متن کامل پیام سید محمد میرمحمدی بدین شرح است:

27 اردیبهشت‌ماه؛ به‌عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم بین المللی نام‌گذاری شده است و این ايام بازمان تبليغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در كشور ما هم‌زمان گردیده است.

این هم‌زمانی می‌تواند نقش مؤثر روابط عمومی ها در جلب مشارکت حداکثری عموم جامعه در انتخابات پیش رو را بيش ازپيش متبلور كند.

 چراکه مشارکت حداکثری یکی از مقوله های مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و روابط عمومی ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و نظام در تعامل دولت و ملت و در تبیین دستاوردهای نظام باصداقت و صراحت زمینه اعتماد عمومی را افزايش می‌دهند و فرايند خرد جمعی ملت در انتخابات ضمن تقويت سرمایه های اجتماعی سرنوشت آتي كشور را مطمئن تر از پيش رقم می زند.

 از طرفی فعالان حوزه روابط عمومی با حساسيت ويژه ای، افکار عمومی جامعه را به سمت ارزش های عام و تثبیت‌شده موردقبول نظام اسلامي هدايت و شفافيت امور را گسترش می‌دهند.

عملکرد روابط عمومی یک سازمان اعم از دولتی و يا خصوصی در جلب اعتماد مردم و يا بدبينيی جامعه نسبت به آن سازمان مؤثر خواهد بود.

 هنر روابط عمومی ها شناسایی موانع ارتباط بین بخش های سیاست‌گذاری و اجرایی و پایش مطالبات مردم و اقشار مختلف به‌طور مداوم، هوشمندانه و محسوس و نامحسوس می باشد تا از اين طريق بتوانند بر اساس مطالبات عمومي و عملكردها، بازخورد فعاليت ها به‌موقع، صریح و صادقانه به مسئولين و مديران ذی‌ربط منعكس نمايند و مسئولان از اين بازخوردها در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و به‌روزرسانی قوانین و مقررات و بهبود عملكردها استفاده نمايند.

با عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به‌تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در سراسر استان که به‌حق یکی از مجموعه‌های ساعی در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به شمار می‌روند و آرزوی سلامتی و بهروزی آن‌ها، امیدوارم فعالان روابط عمومی با برنامه های کارشناسی و باورپذیر و ایجاد روحیه خودباوری در مردم، مشارکت حداکثری را برای سربلندی نظام و انقلاب در انتخابات  پيش رو در همراهي با مردم عزيز و بزرگوار به ارمغان آورند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.