حلاجی: شمسایی این فصل هم بازی می کند/به دنبال برگزاری اردوی داخلی هستیم

مدیر عامل باشگاه تأسیسات دریایی تهران گفت: شمسایی بسیار زحمت کشیده، انگیزه بسیار بالایی دارد و قطعا این فصل بازی می کند.

شمسایی بازی می کند / به دنبال برگزاری اردو داخلی هستیم

مجید حلاجی مدیر عامل باشگاه تأسیسات دریایی تهران در گفت وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص وضعیت تیمش برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: همانطور که در جریان هستید تمرینات تیم از روز دوشنبه آغاز شده و به جز سه بازیکن ملی‌پوش تمامی نفرات در این تمرین حضور داشتند و حتی جواد اصغری‌مقدم که به تازگی به ما ملحق شده سریعا به تمرینات اضافه شده است، تمرینات در شرایط خوبی برگزار می شود و سعی داریم در روزهای آینده یک اردو در شهر اردبیل برگزار کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی و و محسن منتظمی بیان کرد: در واقع سنگ سفیدی تمایل دارد فوتسال خود را در خارج از کشور ادامه دهد، البته وی در لیست وحید شمسایی حضور دارد و صحبت‌هایی نیز با سنگ سفیدی شده است، در خصوص منتظمی نیز هنوز صحبتی نشده است. توجه داشته باشید که ما دو جای خالی در لیست خود داریم و دستمان برای جذب بازیکن باز است.

مدیر عامل باشگاه تأسیسات دریایی تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص کم کاری تیم‌های لیگ برتری در حالی که تنها 40 روز به آغاز این بازی‌ها مانده گفت: باید توجه داشت که تیم‌های فوتسال با مشکلات زیادی مواجه هستند که عمده این مشکلات مالی است و باشگاه‌داری هیچ گونه درآمدزایی برای نهادهایی که در فوتسال تیم‌داری می‌کنند ندارد و باشگاه‌هایی مانند تأسیسات دریایی هدفشان از تیم‌داری در این مسابقات حضور در فعالیت‌های اجتماعی است. همانطور که در جریان هستید تنها تیم ما و گیتی ژسند اصفهان کامل شده است و مابقی تیم ها هنوز تکلیفشان به طور کامل روشن نشده است.

حلاجی در مورد شرایط تیم در فصل آینده گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم، ما تمام تلاشمان را بر این گذاشتیم که تیم خوبی را دور هم جمع کنیم جا دارد که از تمامی بچه‌ها تشکر کنم که خواهش من و سرمربی تیم را قبول کردند و از مبالغ درخواستی خود کوتاه آمدند، مسئولان تیم نیز در این راه بسیار به ما کمک کردند و امیدوارم بتوانیم در این فصل مسابقات نتایج قابل قبول و خوبی را کسب کنیم و در پایان جزء تیم های بالای جدولی باشیم.

مدیر عامل باشگاه تأسیسات دریایی تهران در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه وحید شمسایی در این فصل بازی می‌کند یا خیر خاطر نشان کرد: قرار است بازی کند وی بسیار زحمت کشیده و انگیزه بسیار بالایی دارد، با توجه به سال بدی که پشت سر گذاشته تمرینات خود را دو چندان کرده و شرایط بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار