اردبیل؛

سخنرانی حجت الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل

حجت الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ادامه سفرهای استانی خود دیشب وارد اردبیل شده است هم اکنون در سالن شهید آسمانی اردبیل با مردم دیدار و در خصوص برنامه ها و اهداف خود سخنرانی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ادامه سفرهای استانی خود دیشب وارد اردبیل شده است هم اکنون در سالن شهید آسمانی اردبیل با مردم دیدار و در خصوص برنامه ها و اهداف خود سخنرانی می کند.

روحانی در آغاز سخنان گفت : امروز روز تصمیم ملت ایران در برابر همه آنهایی است که می خواستند ایران را در حصر و تحریم نگه دارند.

وی گفت: ملت ایران تسلیم شعارهای فریب کارانه شما نمی شوند مردم ایران با آرد و نبات تسلیم شما نمی شوند.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه آنهایی که هشت میلیارد دلار از پول این مردم را خوردند باید جواب این ملت را بدهند افزود:سه میلیارد و 600 میلیون دلار از پول مردم ایران را با شعار مرگ بر آمریکا در اختیار آمریکا گذاشتید و ده ماه تمام پول ملت را به کشور برنگردانیدید.

سخنرانی حجت الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل 

وی گفت:شما که پول مردم ایران را در حلقوم آمریکایی ها ریختید انقلابی هستید ما که آن پول را از حلقوم آمریکا بیرون کشیدیم و آوردیم ایران،شما ملت ایران با هدایت رهبر معظم ایران در این سه سال و نیم حقوق هسته ای را بازستاندید و به همین خاطر هست که دیگری کسی از حقوق هسته ای صحبت نمی کند.

وی خطاب به جریان رقیب گفت: چرا از آن دوازده قطعنامه که میخواست مردم را به جنگ بکشاند حرف نمی زنید چون آن پرونده ها بسته شد،کجا رفت تورم 51 درصدی مواد غذایی ؟ چرا از آن صحبت نمی کنید،چرا از واردات گندم در دوران شما و خودکفایی آن در دولت ما سخن نمی گویید.

حجت الاسلام حسن روحانی افزود:امسال برای اولین بار ما به مرز صادرات گندم رسیدیم چرا از آن سخن نمی گویید.

وی با اشاره به برخی کارهای انجام شده در دولت یازدهم گفت:آیا بهداشت و درمان ما بهتر نشده است؟ این همه قدمهایی که برداشته شده چشمان تیزبین مردم می بیند،روحانی اگر هیچ کار نکرد لااقل بداخلاقی های شما را تکرار نکرد،مردم ایران با تلفن های همراه خود بگویید آنچه راجع به بداخلاقی در مدارس می گویند دروغ است.

سخنرانی حجت الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل 

وی گفت: ملت ایران حتی اگر تمام عکسهای روحانی را هم پاره کنند و جلوی ستاد روحانی به روحانی فحش بدهند جواب ندهید اینها هدف دیگری دارند اینها هم در اخلاق و هم در صداقت و هم در اخلاق باخته اند.

روحانی خطاب به چند نفری که شعارهای مخالف دولت در دست داشتند گفت: اگر روحانی کاری نکرد آنقدر به شما آزادی داد که در این جمع بزرگ علیه روحانی شعار دهید،الان اتوبوس کرایه کنید اما دولت دوازدهم شما را پای میز حساب و کتاب می کشد.

وی با اشاره به برنامه های خود برای استان اردبیل گفت:من همانقدر که در این دولت قطار را به پنج استان می رسانم در دولت دوازدهم سوت قطار را در اردبیل خواهید شنید،من لایحه مناطق آزاد را به مجلس بردم و در دولت دوازدهم اردبیل صاحب منطقه آزاد می شود،62 هزار زمین کشاورزی کانال کشی می شود و دوازده هکتار آن همین حالا تمام شده است.

 سخنرانی حجت الاسلام روحانی در جمع مردم اردبیل

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار