بجنورد؛

آمادگی ماموران انتظامی برای تامین امنیت انتخابات

6 هزار و 600 مأمور نیروی انتظامی و پلیس افتخاری در شهرها و روستاهای استان به‌منظور تأمین امنیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه را فراهم می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در راستای حفظ امنیت انتخابات ستاد ناجا در استان و شهرستان‌ها، پلیس تخصصی، مرزبانی و سپاه تمهیدات لازم را انجام داده‌اند

وی بااشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی یک روز قبل از انتخابات آماده‌باش هستند، افزود: همچنین مأموران ناجا در ایام تبلیغات، روز انتخابات و چند روز پس‌ازآن نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور ۶ هزار نیرو در روز انتخابات بیان کرد: از این تعداد سه هزار و ۲۰۰ نفر به‌عنوان مسئول حفظ امنیت پای صندوق‌های رأی و دو هزار و ۸۰۰ نیرو نیز آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد کار شوند.

سردار مظاهری اظهار کرد: همچنین از ظرفیت ۶۰۰ پلیس افتخاری استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به دو سفر نامزد ریاست جمهوری به بجنورد گفت: پیگیری‌های لازم برای امنیت این دو سفر مهیا شده است و سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر وظیفه‌دارند اقدامات مربوطه را انجام دهند.

سردار مظاهری اظهار کرد: باوجود تهدیدهای گروهک‌ها در فضای کل کشور، هیچ‌گاه ترسی نداشته‌ایم و از امنیت غافل نبوده‌ایم و خوشبختانه کشور همیشه در امنیت بوده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.