جهانگیری در جمع مردم رشت؛

گیلان فخر ایران است/ مذاکرات هسته ای موجب ثبات در اقتصاد ایران شد

گیلان فخر ایران است و هر ایرانی به گیلان و گیلانی افتخار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسحاق جهانگیری امروز در جمع مردم در رشت گفت: گیلان فخر ایران است و هر ایرانی در هر نقطه از کشور به گیلان و گیلانی افتخار می کند.

وی با بیان اینکه گیلان سرزمین قهرمانان، سرزمین سردار جنگل، سرزمین علما، مراجع و شهدا و شهید املاکی و همچنین سرزمین نخبگان، دانشمندان و ریاضیدانان است، افزود: خدا را شکر می کنم دراین جمع پرحرارت و پرانرژی هستم.

جهانگیری تصریح کرد: من در جمعی حضور دارم که همه جوان هستند و این معلوم است که با حضور این  جوانان این پیام به ایران منتقل می شود که سرنوشت و آینده ایران به دست جوانان است، این شما هستید که باید آینده ایران را رقم بزنید آن طور که دوست دارید.
 
 
موضوع هسته ای با هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری نتیجه داده است.
 
جهانگیری امروز با بیان این مطلب در ورزشگاه عضدی رشت گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای موجب ثبات در اقتصاد ایران شد، دیگر کسی دنبال این نیست که در بازار ارز، کالا و دیگر بازارها چه اتفاقی می افتد.

 وی با بیان اینکه همه می گویند آینده اقتصاد ایران قابل پیش بینی شده است، افزود: در چنین اقتصادی سرمایه گذار، سرمایه گذاری می کند و شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری هجوم آورده اند، مردم نگران آینده اقتصادی نیستند و به بازارهای سکه و دلار هجوم نمی برند، مردم مدیران شایسته ای برای اداره کشور انتخاب کرده اند.

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه در اوضاع سیاسی دیگر خبری از رودررو قرار گرفتن فرزندان انقلاب نیست، گفت: در این اوضاع دیگر کسی احساس نمی کند که اصلاح طلبی جرم است.

 
 
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.