اصفهان؛

کاهش ترافیک خیابان همدانیان با احداث بازار گل وگیاه شرق اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بابیان اینکه بازار گل و گیاه شرق اصفهان ۲۰ درصد پیشرفت داشته است از کاهش ترافیک خیابان همدانیان با اجرایی شدن این بازار خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر کشاورز راد  اظهار کرد: بازار بزرگ گل و گیاه شرق اصفهان در سه فاز تعریف شده است که فاز اول باتوجه به اینکه کلنگ آن در سال گذشته به زمین خورده، ۲۰ درصد پیشرفت داشته است،

وی ادامه داد: احداث بازار گل و گیاه باعث شد تا واسطه های اضافی حذف شوند در همین راستا ارتباط بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان باعث واقعی تر شدن قیمت ها شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه  فاز یک بازار گل و گیاه، دارای ۴ بخش همچون سالن گلهای سرشاخه، گیاهان آپارتمانی، زیر سازی و محوطه سازی ها، سالن تخصصی کاکتوس و باغ و باغچه است، گفت: فاز دوم این بازار شامل گیاهان دارویی، شربت خانه، آزمایشگاه، ساختمان اداری، مجموعه خدماتی و محوطه سازی است و در فاز سوم آن نیز سالن های پرندگان و ماهی های زینتی و محوطه اجرا می شود.

وی افزود: با جابجایی بازارگل و گیاه، ترافیک خیابان همدانیان کاهش می یابد و شهروندان برای همیشه از معضل ترافیک این خیابان رها می شوند.

وی خاطر نشان کرد:  محصولات متنوعی همچون انواع گل های گلدانی، فصلی، باغچه ای، آپارتمانی، کاکتوس، انواع گل های شاخه بریده، درختان و درختچه های مثمر و غیر مثمر، گل های خشک در بازار گل و گیاه وجود دارد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.