سومین همایش روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد

جامعه روابط عمومی در ایران طی سال 95 همانند سال‌های گذشته با رویدادهای مختلفی همراه بود.

سومین همایش روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم سید شهاب سید محسنی رئیس انجمن روابط عمومی گفت: انجمن روابط عمومی سه سال است که در  چنین روزی جشن می‌گیرد و به همه عزیزان که در حوزه روابط عمومی کار می‌کنند، تبریک می‌گویم. جامعه روابط عمومی در ایران طی سال 95 همانند سال‌های گذشته با رویدادهای مختلفی همراه بود.
 
وی ادامه داد: تلاش ما این است که با هدف ارتقای جامعه، به نشر اطلاعات و دانش روابط عمومی بپردازیم. انجمن‌ متخصصان روابط عمومی در سال 95 با همفکری اساتید و صاحب نظران این حوزه توانست تعریف جدیدی از روابط عمومی را متناسب با تغییر و تحولات جهانی ارائه کند.
 
وی عنوان کرد: انتشار دو کتاب جدید کاربردی در حوزه گزارش نویسی (روابط عمومی) و (راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب)، راه اندازی کانال خبری و تحلیلی تلگرامی انجمن، برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و مشارکت در برگزاری اولین رخداد بررسی روابط عمومی در ایران می‌تواند از مهمترین اقدامات انجمن روابط عمومی دانست.
 
سید محسنی عنوان کرد: در سال 95 شاهد  برگزاری ششمین دوره مجمع عمومی انجمن متخصصان روابط عمومی و معرفی منتخبین این دوره هیئت مدیره و بازرسان بودیم. همچنین برگزاری دو کارگاه تخصصی و آموزشی، برگزاری دومین همایش و جشن ملی ارتباطات روابط عمومی در سال گذشته اتفاق افتاد.
 
دکتر زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: روز روابط عمومی بهانه‌ای است که دور هم جمع شویم و به نوعی به برجسته‌سازی این شغل پر استرس بپردازیم و در تصمیم‌گیری فراکسیون روابط عمومی که به تازگی در مجلس حضور پیدا کرده و نوپا است، تلاش کرده‌ایم لایحه نظام جامع روابط عمومی و رسانه‌ای را به صحن علنی بیاوریم.
 
وی ادامه داد: باید بتوانیم در یک فضای شاد و آرام ارائه اطلاعاتی داشته باشیم. در زمینه اخلاق در روابط عمومی بیشتر کار کنیم. همچنین در نشست‌هایی که با مدیران روابط عمومی داشتیم، آنها هدف مشترکی را پیگیری نمی‌کنند. انتظار ما این است مدیران طرح و برنامه برای کار خود داشته باشند. هدف ما برجسته سازی روابط عمومی بر مبنای واقعی است و تلاش می‌کنیم آسیب‌ها را برطرف کنیم.
 
در پایان مراسم از تمبر روز روابط عمومی رونمایی شد. همچنین از افراد برتر روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار