وکیلی در نشست خبری:

رقابت رییسی_روحانی از ابتدا معلوم بود/همه را به حفظ آرامش در انتخابات دعوت می‌کنیم

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: در حال حاضر ما شاهد رقابت روحانی و رییسی هستیم، آنچنان که از ابتدا این مسئله معلوم بود.

چهارمین نشست خبری سخنگوی ستاد روحانی حسن روحانی برگزار شد
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین نشست خبری محمد علی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی دقایقی قبل با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. 
 
محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمین  نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: با کنار رفتن اقای قالیباف و جهانگیری آرایش اصلی انتخابات مشخص شد.

وی افزود: در حال حاضر ما شاهد رقابت روحانی و رییسی هستیم، آنچنان که از ابتدا این مسئله معلوم بود.

سخنگوی ستاد انتخابات روحانی تصریح کرد: براساس برآوردهای ما کنارگیری اقای قالیباف از لحاظ سبد ارایی این است که کناره گیری وی ارایی را به سبد رییسی اضافه نکرده است
 
وی ادامه داد:  مجموع آراء حامیان اقای قالیباف تاکنون و به استناد نظر سنجی های معتبر؛ کنارگیری وی 50 درصد آراء را در سبد روحانی و 50 درصد بعدی را در سبد رییسی قرار داد‌ه است. لذا ما دست تک تک هواداران اقای قالیباف را می بوسیم و از همین تریبون می گوییم که درب ستادهای آقای روحانی به روی انها باز است.
 
وکیلی در ادامه با اشاره به تفاوت کناره‌گیری قالیباف و جهانگیری بیان داشت: کناره گیری این دو رقیب از کارزار انتخابات در این بود که جهانگیری از ابتدا در نقش نامزد دوم ظاهر شد و کنار رفتنش با افتخار و در اوج بود، اما وضعیت اقای قالیباف به نحوه دیگری بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه حضور مد نظر ستاد روحانی است بیان داشت: همه تبلیغات ما برای تحقق حضور حماسی است. ما همواره معتقد بودیم که انتخابات فرصتی است برای رفراندوم جهت تولیت نظام است بنابراین دعوت ستاد روحانی از مردم این است که به هیچ وجه قانع وضع مطلوب رای روحانی نباشند و پای صندوق رای بیایند، هیچ کس اجازه ندارد در خانه بنشیند و همه باید در لحظات ابتدایی اخذ رای در محل صندوق‌ها حاضر شوند و فرصت رای گیری را به بعدظهر موکول نکنند.

وکیلی تاکید کرد: انتظار داریم مردم با حضور خود، مشارکت 70 درصدی را در انتخابات رقم بزنند و نامزد مطلوب خود را با اکثریت آراء انتخاب کنند لذا تقاضای ما از رای اولی‌ها این است که با شعار جشن سرنوشت در جشن ملی شرکت و حتما خاطره حضور خود را ثبت و یادداشت کنند چراکه این خاطره برایشان نوستالژیک خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: براساس نظر سنجی‌ها، اطلاع از رفتا‌ها و برآوردهای دقیق سربسته می‌گوییم که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، حماسه شبه دوم خرداد ۷۶ را تکرار می‌شود.

وکیلی در ادامه با اشاره به بیانیه‌ای اخیر ستاد روحانی بیان داشت: براساس بیانیه‌ای مذکور و سفارشات اقای روحانی ما همه هواداران خود را به ارامش در انتخابات دعوت می‌کنیم. ما نیازی به پرخاشگری نداریم.

وی افزود: در فعالیت‌های انتخاباتی باقی مانده از هواداران تقاضا داریم آرامش را مد نظر قرار دهند چراکه ارامش رمز موفقیت ماست لذا مردم نباید در راستای انتخابات در مقابل هم صف ارایی کنند.

وکیلی با بیان اینکه منش اردوگاه روحانی احترام به حریم هاست ادامه داد: ما در انتخابات به قانون تمکین و هر اقدام غیر قانونی را محکوم می‌کنیم لذا ما از نصب بنر و پوستر در محل‌های غیر مجاز پرهیز کردیم.

سخنگوی ستاد روحانی با بیان لینکه هواردان روحانی هیچ‌گاه از آرامش خارج نمی‌شوند، اظهار داشت: همه در ۲۹ اردیبهشت نشان می‌دهیم که به چه میزان آرامش داریم.

وکیلی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دلیل هشدار شریعتمداری مبنی بر پرهیز مردم نسبت به حضور در تجمعات خیابانی چه بوده و ایا نگرانی در بحث امنیتی کردن انتخابات وجود دارد؟ گفت: خواست ما این است که شور انتخاباتی در بین مردم حاکم باشد، اما به هیچ وجه نباید در این مسیر معترض هم باشیم.

وی تصریح کرد: البته نگران این هستیم که برخی به دنبال تجمعات مشکوک باشند به همین دلیل همین جا تاکید می‌کنیم که این هشدار برای این است که بهانه را از دست شیطنت کاران بگیریم وگرنه نشاط مردم در انتخابات اصل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.