باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعلام تدریجی نتایج آرا بهتر است/ با تفاهم نهایی وزارت کشور و شورای نگهبان موافقیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به محض اینکه همه حوزه‌های انتخابیه تعطیل و شمارش آرا آغاز شد نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام شود، بهتر است.

اعلام تدریجی نتایج آرا بهتر است/ با تفاهم نهایی وزارت کشور و شورای نگهبان موافقیم"محمدرضا باهنر" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، پیرامون نظر وزیر کشور در خصوص اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری بعد از تجمیع آرا اعلام می‌شود، اظهار داشت: در این مسئله قانون، نظری به صورت صریح نداده است و باید شورای نگهبان و وزارت کشور با یکدیگر گفتگو کنند و به تفاهم برسند و ما با جمع بندی نهایی مسئولین موافقیم.
 
وی ادامه داد: تا زمانی که آرا در حال اخذ شدن است اعلام نتایج درست نمی‌باشد چرا که ممکن است بر روی رای کسانی که هنوز رای نداده‌اند اثر بگذارد.
 
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: به محض اینکه همه حوزه‌های انتخابیه تعطیل و شمارش آرا آغاز شد نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام شود، بهتر است.
 
شایان ذکر است که "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور صبح امروز در نشست خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت لحظه‌ای و تدریجی نخواهد بود بلکه پس از تجمیع آراء خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار