چالش تراکتورسازان برای جذب سرمربی جدید

باشگاه تراکتورسازی برای انتخاب مربی خود با چالش های زیادی رو به رو است.

چالش تراکتوسازان برای جذب  سرمربی جدید
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تراکتورسازان بعد از ناکامی در فینال جام جذفی با کناره گیری قلعه نوعی سرمربی خود مواجه شدند. آنها پس از جدایی قلعه نوعی به سراغ مربیان دیگری رفتند تا با یکی از آنها برای هدایت تیمشان به توافق برسند اما به علت محرومیت در نقل و انتقالات تا کنون هیچکدام از مربیان حاضر نشدند با این تیم همکاری کنند.

جواد نکونام ملی پوش سابق در حالی جزء گزینه های سر مربیگری تراکتور مطرح شد که سابقه ای جزء دستیاری کی روش در تیم ملی فوتبال نداشت.
همین موضوع باعث اعتراض هواداران تراکتور سازی شد و در نهایت مسئولان تراکنورسازی برای عقد قرار داد نکونام دچار شک و تردید شدند و به سراغ دیگر گزینه ها رفتند.

البته گفته می شود نکونام قصد داشت به همراه یک دستیار به تراکتور بیاید که با مخالفت مسئولان تراکتور رو به رو شد.

به هر حال مسئولان تراکتور سازی شبانه با ویسی سر مربی سابق سپاهان وارد مذاکره شدند و توافقات اولیه با این مربی حاصل شد اما گفته می شود ویسی هم به علت محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی دچار شک و تردید شده است و حاضر به همکاری با این تیم نیست.

البته مدیران باشگاه تراکتورسازی قول هایی مبنی بر لغو محرومیت این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی دادند اما ویسی اعلام کرده که تنها در صورتی به تبریز می رود که این محرومیت رفع شود. در غیر این صورت با وجود امضا قرارداد این تیم را رها می کند.

یحیی گل محمدی یکی دیگر از گزینه های تراکتورسازی برای مربیگری است که وی نیز همچون گزینه های دیگر به خاطر محرومیت تراکتورسازی در نقل و انتقالات  با شک و تردید نسبت به این موضوع می نگرد.

کاظم محمودی سر پرست تیم فوتبال تراکتور سازی در این باره اظهار داشت:در حال حاضر 5،4 گرینه برای سرمربیگری تراکتور در نظر گرفتیم که طی روز های آینده بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نکونام ،گل محمدی،ویسی،فرکی از گزینه های سرمربیگری ما به شمار می آیند که مدیریت تیم در حال بررسی برنامه های آنها است تا بهترین گزینه را برای  سر مربیگری تیم انتخاب کند.

محمودی در باره شروط مربیان برای هدایت تراکتورسازی گفت:موضوع رفع محرومیت نقل و انتقالات جزء شروط گزینه های مربیگری تراکتورسازی نیست و این موضوع گمانه زنی رسانه ها است.

محرومیت از نقل و انتقالات علاوه براینکه مشکلاتی برای تراکتورسازان در جذب بازیکن ایجاد کرده است در انتخاب سر مربی در برای این تیم تبریزی مشکل ساز شده است.

تراکتورسازان باید هرچه سریع تر مربی خود را انتخاب کنند تا از کورس رقابت با دیگر مدعیان لیگ برتر عقب نماند.

به هر حال باید دید که سرنوشت نیمکت تراکتورسازی به کجا می انجامد و مدیریت این تیم می تواند انتخاب درستی برای هدایت تیمش داشته باشد یا نه ؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار