کرمانشاه؛

مردم ما همواره پشتیبان نظام هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به جهانیان نشان می دهد که مردم ما همواره پشتیبان نظام هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ آیت‌اله حسن ممدوحی در آستانه برگزاری انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهد زد و سبب خواهد شد تا چشم طمع دشمنان و استعمارگران دنیا از ما برداشته شود.

وی خطاب به کسانی که قصد شرکت در انتخابات را ندارند و با صندوق‌های رای قهر هستند، گفت: این افراد دیگر باید از کشور هیچ توقعی نداشته باشند و هر کسی روی کار آمد حق اعتراض به شرایط را نخواهند داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شرکت نکردن در انتخابات نشانه ضعف و پذیرش ظلم و بی تفاوتی نسبت به هجوم دشمنان و اتفاقات کشور خواهد بود و بی‌تفاوت‌ها حق هیچ اعتراضی به شرایط را نخواهند داشت.

آیت‌اله ممدوحی سپس با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای حضور موثر و آگاهانه در انتخابات از سوی اقشار مختلف مردم، یادآوری کرد: با این انتخاب سرنوشت چهار ساله کشور به دست یک نفر سپرده خواهد شد و این مهم لزوم حضور آگاهانه در انتخابات را نشان می‌دهد.

وی در ادامه از افراد خواست تا با تکیه بر معیارها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و به کسی رای بدهند که شایستگی بیشتری داشته و ظرفیت حل مشکلات کشور را دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و  پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.