نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:می‌خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم.

بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم/پیشرفت کشور را با آرامش می‌خواهیم‌/بی‌انصافی نکنیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور در ورزشگاه تختی در جمع هواداران خود اظهار داشت : امروز روز سرنوشت ملت بزرگ ایران است، ما می خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه همه را باید به رأی دادن دعوت کرد،افزود: مردم در روز جمعه تصمیم خود را می‌گیرند، زیرا صحبت برای ۴ سال نیست صحبت برای پیشرفت و آزادی و درست و غلط است.

روحانی گفت:‌ از تمام جوانان می‌خواهم با تمام ابزارهایی که دارند همه مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاورند تا سرنوشت کشور را در ۲۹ اردیبهشت رقم بزنند.

وی تأکید کرد: نکته‌ای که امروز مقام معظم رهبری به آن تأکید داشتند باید همه به آن توجه کنیم و نظم را در کشور ایجاد و انتخابات شکوهمندی را برگزار کنیم. 
 
وی افزود : بدانید رئیس جمهور، رئیس شورای عالی دفاع است، یک تصمیم منجر به جنگ می شود، یک تصمیم منجر به صلح می شود، چرا نمی گویید در دوره بعد می خواهید روابط با جهان چگونه باشد؟ چرا از سیاست خارجی حرف نمی زنید؟
 
حسن روحانی گفت : یک جمله ای است که هیچ جا نگفتم، ولی اینجا می گویم ، وقتی در آمریکا این آقای جدید سرکار اومد، در اتاق فکر گفتند یک لبه گاز انبر درست شد، لبه گاز انبر بعدی اردیبهشت در ایران. اشتباه کردید، ما در ایران گاز انبر نداریم، ما لبه گاز انبر خارجی را هم پودر خواهیم کرد، نمی‌گذاریم تحریم به کشور بازگردد .
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بخاطر ملت ایران صبر کردم و صبر می کنم. مردم عزیز، جوانان غیور، ای جوان هایی که پشت ورزشگاه مانده اید و نتوانستید داخل شوید، ای مردم مشهد، مردم خراسان، ما مر قانون را می خواهیم. ای مردم خراسان، ما پیشرفت کشور با ارامش می خواهیم.
 
وی تصریح کرد: شما می خواهید دستگاه فرهنگی داشته باشید؟ اما جا را برای مردم تنگ نکنید از بودجه دولت برای تخریب دولت نگیرید . شما 4 سال است دولت را تخریب کردید،مگر دولت نماینده مردم ایران نبود؟

روحانی در ادامه گفت: چاقوکش هایی که گذاشتید عکس ها را پاره کنند، چرا نرخشان را بالا می برید؟ یک ساعت عکس پاره کردن یک میلیون تومان؟ این که می گویم اعتراف کرده اند. اما می گویم اگر کسی عکس مرا پاره کرد پاسخ ندهید، اگر کسی به روحانی فحاشی کرد عکس العمل نشان ندهید.
 
وی افزود: در مذاکرات هسته ای در برابر قدرت ها به ما کمک نکردید، اشکالی ندارد. به ما تهمت زدید اشکالی ندارد. اما این مردانگی بود که شب مذاکره از طریق تلفن های ناشناس آقای ظریف و آقای عراقچی را تحت فشار قرار دهید؟ چرا از پشت خنجر زدید؟ چرا به ملت خنجر زدید؟
 
روحانی خاطرنشان کرد: از برادرم جهانگیری تشکر می‌کنم که به صحنه آمد و در زمان خود هم به نفع من کنار رفت؛ از خانو‌اده امام (ره) تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
چکار نکرد. تورم 35 درصدی به زیر 10 درصد اومد، تولید 800 هزار بشکه نفت به 2500 بشکه رسید، رشد 8.5 درصدی اقتصاد را داشتیم. پرونده هسته ای را مختومه کرد. خیلی از تحربم ها را حذف کرد... دیگه چکار می کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایا بر امید ملت ما بیفزا
درود بر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما ها کشور در به داغون به روحانی دادین کشور روبه توسعه تحویل گرفتین پس چرا اینجوری باهاش رفتار می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۷:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رعیسی
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۷:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
ینی کی رای میاره بالاخره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
در دو سال آخر دوره تان خیلی کارها میتوانستید انجام دهید اگر رای نیاوردید ناراحت نشوید چون قرآن دستور داده به وعده تان عمل کنید و شما طلبه هستید و این را بهتر از ما می دانید
Iran (Islamic Republic of)
قره داغی
۱۴:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقای روحانی در این چهار سال هیچ نفعی به حال مردم نداشته
درود بر دولت کار و کرامت............درود بر مرد عمل............درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
یکم انصاف داشته باش. اینکه تورم 35 درصدی را تک رقمی کرده، تولید نفت را از 800 هزار بشکه در روز به دو میلیون و پانصد هزار بشکه رسونده، اینکه پرونده هسته ای را بعد از 12 سال به سرانجام رسوند یا اینکه بخش اعظمی از تحریم ها را حذف کردند، کار نیستند؟.......میبشه بگید از نظر شما کار تعریفش چیه تا م هم بدونیم؟