شیراز؛

همکاری سپاه بقیه‌الله شیراز در برگزاری جشنواره رضوی فارس

سپاه بقیه‌الله شیراز در برگزاری هفتمین جشنواره رضوی فارس با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس اعلام همکاری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مقوله‌ای است که امروزه به دغدغه اصلی بیشتر نهاد‌ها و سازمان‌ها تبدیل شده است و این زمینه مشترک، راهی است که می‌تواند فعالیت‌های اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی و ناحیه‌های بسیج را بیش از پیش به هم مرتبط کند.
 
منوچهری با بیان اینکه تلاش بر این است که هفتمین دوره این جشنواره در فارس با شور و حرارت بیشتری برگزار شود، افزود: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خاطر وجود بخش ویژه احمدبن‌موسی(ع)‌ برای استان فارس اهمیت ویژه‌ای دارد و حمایت همه دستگاه‌های استان را می‌طلبد و ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله شیراز در این زمینه می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
 
وی بیان کرد: امسال شرایط شرکت در جشنواره آسان‌تر از پارسال و زمینه حضور همه مردم در این جشنواره به راحت‌ترین شکل ممکن فراهم است.
 
سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله شیراز نیز گفت: ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله امکانات تبلیغی فراوانی دارد که در این راستا می‌توان از آن‌ها بهره برد و فراخوان این جشنواره در تمامی مساجد، پایگاه‌های بسیج و حلقه‌های صالحین فارس منتشر خواهد شد.
 
دوستدار به استقبال پرشور خانواده‌های بسیجی از این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب‌های برگزیده شده در این جشنواره کتاب‌های اصولی و بنیادین هستند که به یقین خانواده‌های بسیجی از این کتاب‌ها به بهترین شکل استقبال می‌کنند؛ همچنین ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله هدایایی ویژه‌ای را برای شرکت کنندگان ناحیه درنظر خواهد گرفت که به برگزیدگان بسیجی در این جشنواره تعلق می‌گیرد.
 
گفتنی است به منظور تبادل نظر درباره هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس و همکاری بیشتر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله شیراز، جلسه هم‌اندیشی با حضور مسؤولان هر دو سازمان برگزار شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.