ساری،

پایان دور همی داوران لیگ برتر فوتسال در رامسر

دوره چهار روزه کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال کشور در رامسر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رامسر با توجه به شرایط آب و هوایی برای میزبانی اردوهای تیم ملی عالی است و خیلی ازتیم های لیگ برتراین شرایط عالی رانمی شناسندکه البته باید زیرساخت های آن در همین مجموعه امام رضا(ع) فراهم شود.

وی افزود: خوشحالیم که کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون برای نخستین بارداوران را گرد هم آورد و مدرس صاحب نام فیفا هم حضور داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران، ایتالیا و برزیل جزو بهترینهای فوتسال دنیا هستند بنابراین باید در تمام زمینه های لیگ، پرقدرت بود که لازمه آن داوری قوی و امکانات لازم است.

تاج در بخش دیگری گفت: برای داشتن تیم های ملی خوب و قوی باید از تیم های پایه ای و مدراس فوتبال شروع کنیم البته گروهی دارای مجوز و برخی فاقد مجوز هستندکه باید نظارتها جدی تر و جلوی سودجویی هاگرفته شود.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال همچنین گفت: دراین دوره چهار روزه 80 داور و20 ناظر و در دوره پتروگالان مدرس برجسته فیفا حضور داشتند و داوران و ناظران هم علاوه بر شرکت در تست های آمادگی با آخرین قوانین و روش های فیفا آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار