مهاباد؛

کشف و امحا بیش از 800 کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر 898 کیلوگرم پیش ساز صنعتی در این شهرستان کشف و بلافاصله عملیات امحای آن انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،سرهنگ فیض الله گفت: در پی کسب اطلاعات از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و تولید مواد مخدر صنعتی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سردشت افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی، درستی خبر تائید شد که با اخذ مجوز قضایی و رعایت حقوق شهروندی و همچنین کلیه جوانب احتیاطی ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و در بازرسی ها مقدار زیادی مواد پیش ساز مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از محل مقدار 898 کیلو و 100 گرم مواد پیش ساز مخدر صنعتی شامل 447 کیلو و 400 گرم اسید استون، 128 کیلو و 700 گرم اسید تولوئن، 22 کیلوگرم اسید هیدروکلرید و 300 کیلوگرم هیدرواکسید سدیم کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیزاده گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.