اردبیل؛

استقرار 427 صندوق رای در شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: ۴۲۷ صندوق رای در شهرستان گرمی مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان گرمی اظهار داشت: برای انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سه هزار و 500 نفر در شهرستان گرمی به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی ساماندهی شده‌اند.

وی از تدارک 207 شعبه اخذ رای در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: در این شعبات 427 صندوق رای مستقر بوده و اقدام به اخذ آرای مردم در این دوره از انتخابات می‌کنند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده تا مشکلی در روند برگزاری انتخابات پیش رو به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: امسال در سطح شهرستان گرمی بیش از 63 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای رای‌گیری از افراد واجد شرایط انتظار می‌رود شاهد انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردمی در شهرستان باشیم.

امامی از برخورد با هرگونه تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون در سطح شهرستان تنها تخلفات جزئی را شاهدبودیم که این موارد نیز با تذکرات و هشدارهای لازم برطرف شده است و نیاز است به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و جلب اعتماد عمومی برای شرکت در رای‌گیری، ستادهای انتخاباتی از اقدامات خلاف قوانین و مقررات خودداری کنند.

وی با اشاره به اقدام خوب نامزدهای انتخاباتی در استفاده از بنر مشترک به جای عکس‌ها و پوسترهای تبلیغاتی تصریح کرد: این امر اقدامی مهم در راستای زیباسازی فضای شهری و کاهش آلودگی‌های محیطی بوده که شاهد همکاری خوب و مطلوب نامزدها در این حوزه در سطح شهرستان بودیم.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه این امر بیانگر اخلاق‌مداری نامزدهای شوراهای اسلامی بوده است، اظهارکرد: باید این اقدام در دوره‌های بعدی نیز تکرار و تقویت شود چرا که با این امر هیچ گونه عکس و پوستری در اماکن عمومی و دیوارهای شهر نصب نشده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.