دستیار جدید گوگل، همسایه جدید سیری در گوشی های آیفون

گوگل در آخرین کنفرانس آی او اعلام کرد تا روز جمعه نرم افزار دستیار گوگل را که رقیبی برای سیری به شمار می رود راه اندازی خواهد کرد.

دستیار جدید گوگل، همسایه جدید سیری در گوشی های آیفون
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل می خواهد صدای شما شنیده شود و google Assistant ابزار این کار است. این کمپانی فناوری، به تازگی اعلام کرد به زودی google Assistant را در دستگاههای iOS راه اندازی خواهد کرد. این قابلیت در ابتدا به عنوان رقیبِ سیری اپل، روی گوشی های Pixel گوگل ارائه شد اما گوگل در کنفرانس I/O نوید راه اندازی آن در گوشی های آیفون  را نیز داد.
 
Assistant نرم افزاری مجزاست که می تواند به طور خاص مهارت های ویژه مرتبط با اولویت های شخصی هر کاربر را مخاطب قرار دهد. با این حال این نرم افزار محدودیت هایی نیز دارد و نمی توان آن را مانند سیری روی گوشی نصب کرد و کاربر برای راه اندازی آن نمی تواند دکمه Home آیفون را فشار دهد. در عوض آیکون میکروفون کوچکی در قسمت پایین homescreen گوشی نمایش داده میشود. همچنین در حالیکه از طریق google Assistant قادر هستید به اپلیکیشنهای دیگر مثل imessage و spotify دسترسی داشته باشید، نمی توانید از آن برای تنظیم یک یادآوری کننده بهره ببرید.
 
علاوه بر عرضه دستیار جدید در iOS که طبق اعلام گوگل تا روز جمعه راه اندازی خواهد شد، ارائه هدست واقعیت مجازی نیز خبر دیگری بود که کنفرانس اخیر گوگل به آن اشاره شد.
 
دستیار جدید گوگل، همسایه جدید سیری در گوشی های آیفون 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار