همراه با خانواده خود به تماشای «مخاطب خاص» بنشینید!

سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» زنده و مستقیم از شبکه سه سیما و از شهر کربلای معلی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» با اجرای «رسالت بوذری» و حضور کارشناس دینی «حجت‌الاسلام والمسلمین استاد عالی» پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه، زنده و مستقیم از شبکه سه سیما و از شهر کربلای معلی پخش خواهد شد. موضوع اصلی برنامه، «خانواده‌ منتظر» خواهد بود که در برنامه‌های قبلی، پیش‌تر و بیشتر، به آن پرداخته شده است و با استقبال خوب بینندگان مواجه شده است. 

پخش آیتم‌های تولیدی و اختصاصی برنامه «مخاطب خاص» از کربلای معلی، گزارش‌هایی از جانبازان و مادران شهدا، زیارت، به نیابت از دوستداران سفر کربلا و تقدیم آن به حضرت سیدالشهداء، کلیپ‌های کوتاه مدح خوانی و ترک‌های استودیویی، از جمله بخش‌های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید. 

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص»، هدیه‌ مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و تهیه‌کنندگی سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج است که از کربلای معلی، تقدیم نگاه شما خواهد شد.

تلفن پیامگیر 42887777 و سامانه پیامکی 30001444 آماده دریافت پیام‌ها، درددل‌ها، انتقادات، پیشنهادات و واگویه‌های بییندگان مخاطب خاص با حضرت اباعبدالله (علیه‌السّلام) است که بخش‌هایی از آن، در برنامه پخش خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار