تبریز؛

یاس و ناامیدی دشمنان باحضور مردم در صحنه انتخابات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان خواند و گفت : حضور ملت در پای صندوقهای رای نشان دهنده آن است که مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها نگذاشته اند و پشتیبان ولایت فقیه هستند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح مسجد حاج کاظم تبریز گفت:همانگونه که موشکهای ما قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان این کشور را دارد حضور شما در صحنه انتخابات نیز قدرت بازدارندگی دارد و دشمن را هراسان تر می کند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در ادمه تاکید کرد : برای اینکه اوقات فراغت جوانان به بطالت نگذرد باید سعی شود جوانان بیشتر با مسجد مانوس شوند .
 
وی گفت: گرچه مهمترین برنامه مساجد اقامه نماز است ولی نباید تنها در نماز جماعت خلاصه شود بلکه باید در مساجد کلاسهایی برای شناخت تفسیر قرآن و احکام اسلام  به ویزه برای جوانان و نوجوانان تشکیل شود تا از تهاجم فرهنگی دشمن در امان بمانند .
 
وی تصریح کرد : انسانهای انقلابی باید در مساجد حضور فعال داشته باشند چون این مساجد نعمت بزرگی است که می توان در آن به تمامی شبهات دینی جوانان پاسخ داد .
 
 وی خطاب به هیات امنای مساجد خاطرنشان کرد :  در این مساجد هر چقدرمی توانید اسلام و عقاید آن را هر بیشتر به جوانان خود بشناسانید .
 
ایت الله مجتهد شبستری گفت : از طریق این مکانهای مقدس بود که جوانهایی  پاک به دوران امده و با انفاس قدسیه امام راحل  در جبهه های نبرد علیه باطل جنگیدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمن بیفتد .
 
نماینده ولی فقیه در استان همچنین افزود : مادامیکه در این مملکت ولایت فقیه باشد ، مردم مقاومت داشته باشند و رزمندگان روحیه شهادت طلبی خود را حفظ کنند،  دشمن نمی تواند به این کشور فکر تعرش داشته باشد.
 
وی حضور مردم در صحنه انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان خواند و گفت : حضور ملت در پای صندوقهای رای نشان دهنده آن است که مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها نگذاشته اند و پشتیبان ولایت فقیه هستند .
 
 امام جمعه تبریز تاکید کرد :همانگونه که موشکهای ما قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان این کشور را دارد حضور شما در صحنه انتخابات نیز قدرت بازدارندگی دارد و دشمن را هراسان تر می کند .   
 
مسجد حاج کاظم محله ۱۸ متری فیضیه تبریزبه مساحت ۸۵۰ متر مربع  در دو طبقه باهزینه ای افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در مدت ۱۸ ماه نوسازی شده است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.