مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 28 اردیبهشت؛

از به دام افتادن عقاب پایتخت تا ممنوعیت فعالیت تاکسی پیکان ها

در این بسته خبری به مهمترین رویدادهای 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

از به دام افتادن عقاب پایتخت تا ممنوعیت فعالیت تاکسی پیکان ها
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از رکورد 7 میلیاردی سفرهای روزانه تا آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت حجاج، از مهمترین بحث‌های روز گذشته (پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

دور شدن خانواده و فرزندان به سرد شدن روابط دورن خانواده ای و البته دل بستن فرزندان به دوستان مجازی را دامن می زند که این موضوع خود زمینه ای برای انحرافات و آغاز روزهای نافرجام را کلید می زند.


رئیس روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام افراد بازمانده از شنبه 30 اردیبهشت ماه آغاز می شود.


معاون عملیات ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی گفت:تأمین نظم و امنیت انتخابات سال 96، از چند ماه قبل برنامه ریزی شده است و از همه ظرفیت های مراکز آموزش و دانشگاه علوم انتظامی امین، نیروهای ستادی، نیروهای یگان های تکاوری انتظامی،مرزبانی و امنیتی استفاده خواهد شد.


رئیس ایستگاه 52 آتش نشانی گفت:عقاب در بزرگراه شهید نواب به دام آتش نشانان افتاد.


مراجعه رأی اولی ها با شناسنامه عکس دار پای صندوق های رأی، صدور یک ماهه کارت هوشمند ملی و الزام ارائه شماره ملی و شناسنامه برای شرکت در انتخابات از مهم ترین رویدادهای سازمان ثبت احوال در هفته ای که گذشت، بود.


معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: در اپلیکیشن کارپینو شهروندان می توانند نوع خودرو خود را انتخاب کنند.



تأمین 20 درصدی هزینه های مترو از طریق فروش بلیت، پذیرش مسافر در آخرین جمعه اردیبهشت ماه در خط 5 مترو تهران و رکورد 7 میلیاردی سفرهای روزانه با مترو در سال 95 از مهم ترین رویدادهای مترو تهران در هفته ای که گذشت، بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار