تبریز؛

اجرای فاز دوم طرح های هادی در برخی از روستاهای بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد اجرای فاز دوم طرح های هادی در برخی از روستاهای این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه بررسی مشکلات عمرانی روستاهای شهرستان بستان آباد با بیان اینکه در این شهرستان بیش از 180 روستا وجود دارد افزود:اکثر مشکلات موجود در روستاها از لحاظ عمرانی مربوط به اجرای طرح های هادی بوده و آسیب شناسی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی از روستاها اجرای طرح هادی صورت نگرفته و یا اینکه اجرای فازهای دوم طرح های هادی در این روستاها نیازمند بازنگری است افزود:در برخی از روستاها فضای ساخت و ساز در محدوده طرح های وجود ندارد و لازم است بنیاد مسکن برای مطالعه و اجرای فازهای بعدی قدم های لازم را بردارد.
 
فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه در این شهرستان 12 روستای بالای 50 خانوار نیازمند اجرای طرح هادی دارند افزود:در برخی از روستاه اجرای فاز های بعدی طرح هادی اتر مانده و یا اینکه در برخی از روستاها طرح های بازنگری اجرا نشده است.
 
وی جمعیت ساکن در روستاهای این شهرستان را بالغ بر 75 هزار نفر اعلام کرد و افزود:بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند.
 
وی تشویق روستائیان را برای ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را در این جلسه از دستگاههای مربوطه خواستار شد و افزود:باید تلاش شود زمینه را برای استفاده از خدمات اختصاصی دولت برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستا ها تسهیل و فراهم کنیم .
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار