اصفهان؛

وحدت و بصیرت مردم در انتخابات دشمن شکن است

نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان گفت: وحدت، انسجام و صمیمت مردم در انتخابات عامل یاس و شکست دشمن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله عبدالنبی نمازی،  دقایقی قبل پس از انداختن رای خود در صندوق آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشان گفت :امروز همانطور که رهبری فرمودند روز جشن و سرور و شادی ملت ایران در ثبت یک حرکت وشور حماسی آنها در کارنامه انقلاب اسلامی بر صفحه تاریخ است.
 
وی،  با اشاره به مصادف شدن روز انتخابات با ایام دفاع مقدس،  سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر گفت :همانطور که آزادسازی خرمشهر با ایثارگری ملت ایران مقاومت رزمندگان و خون شهدا در سوم خرداد انجام شد امروز نیز با شور و شعور سیاسی و بصیرت انقلابی خود در این میدان ضمن حفظ وحدت، انسجام و صمیمت خود با دادن رای به فرامین امام راحل و آرمان های شهدا عمل کنند و راه توحید را ادامه دهند.
 
به‌گفته‌وی، مشارکت و حضور مردم بزرگترین سرمایه و پشتوانه در تمام مراحل و ادوار انقلاب اسلامی بویژه دفاع مقدس بوده است.
 
امام جمعه کاشان،  حضور مردم در قیام 15 خرداد 42، انقلاب اسلامی در سال 57و حضور در جنگ تحمیلی با دادن خون و مال و جوانانشان را عامل حفظ، استمرار و دوام انقلاب اسلامی دانست و گفت :هدف دشمن قطع این پشتیبانی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران است.
 
آیت الله نمازی،  با تاکید بر اینکه جوانان ملت در برابر گلوله های دشمن در میادین جنگ تحمیلی سینه سپرکردند تا نظام و مملکت استوار،  مستقل و عزتمند و سربلند در همه ادوار بدرخشد گفت: تحکیم وحدت و حفظ نظام رسالت جمعی ما است.
 
وی،با اشاره به اینکه دشمن همیشه از حضور مردم و حمایت آنها از انقلاب اسلامی عصبانی است گفت :تلاش آنها از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون جداسازی بین نظام و ولایت فقیه بوده است تا بتوانند مردم را حضور در صحنه خارج کنند.
 
به‌گفته‌وی،  دشمنان بدانند بصیرت،  ولایت مداری و فهم و درک سیاسی این ملت هیچ نگذاشته ونخواهد گذاشت این تلاش و آرزوی آنها عملیاتی شود و همیشه آنها را در اجرای مقاصدشان ناکام گذاشتند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار