تدابیر امنیتی قطر برای برگزاری جام جهانی 2022

مسئولان ورزش قطر برای برگزاری هرچه بهتر و امن تر رقابت های جام جهانی 2022 تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که بیش از 5 سال به آغاز رقابت های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده، مسئولان ورزش این کشور از هم اکنون به فکر ارتقا ضریب امنیتی این بازی ها هستند و از همین حالا همکاری خود را با چند نهاد پلیسی در سراسر جهان شروع کرده اند.

رقابت های قهرمانی اروپا، یورو 2016 ، که  سال گذشته در فرانسه برگزار شد شاهد  زد و خورد خونین میان هواداران تیم های مختلفی بود.قطری ها برای این که چنین درگیری هایی در خلال برگزاری رقابت های جام جهانی به وجود نیاید از هم اکنون به فکر چاره افتاده اند.

ناصر خاطر، معاون دبیرکل امور مسابقات کمیته عالی میراث قطر، اظهار داشت که دولت قطر در حال حاضر کار بر روی طرحی به منظور مقابله با اوباش در جام جهانی 2022 را شروع کرده است.

او در ادامه افزود قطر با سازمان های پلیسی کشورهای مختلف وارد گفتگو شده و در حال تهیه لیستی از افرادی است که در این زمینه بدنام هستند.

وی گفت: هر مسابقاتی خطرات خاص خود را دارد و این درباره هر رویداد بزرگی صدق می کند. زمانی که ما امنیت و طرح ایمنی قدرتمندی داشته باشیم، شما قادر خواهید بود خرابکاری را به حداقل ممکن برسانید. نکته خوب این است که ما کار را خیلی زود شروع کرده ایم. ما خیلی زود کار با اینترپل (سازمان پلیس بین المللی) و ICSS (مرکز بین المللی امنیت ورزشی) شروع کرده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار