جانشین "امید" استقلال مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد به دلیل مصدومیت ابراهیمی از 2 زوج جدید در دیدار مقابل العین استفاده کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه بازی بسیار حساسی برابر العین در دور حذفی لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا دارد. 

به این ترتیب منصوریان برای این بازی برنامه ویژه‌ای دارد و این مربی در نظر دارد در دور رفت نتیجه مطلوبی را کسب کند تا کار راحت‌تری در امارات داشته باشد.

منصوریان در دیدار مقابل العین کار دشواری دارد چرا که تعدادی از بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی توانند تیمشان را همراهی کنند.

 امید نورافکن هافبک‌ استقلال طی روز های گذشته به اردوی تیم‌ملی جوانان در کره‌جنوبی ملحق شد و در دیدار برابر العین حاضر نخواهد بود. علاوه بر او، امید ابراهیمی نیز به دلیل مصدومیت روز دوشنبه غایب بزرگ استقلال خواهد بود.

با توجه به نبود این بازیکنان جای سوال دارد که سرمربی آبی‌ها چه بازیکنانی را در ترکیب خواهد گذاشت. در حالی که ابتدا شنیده می‌شد فرشید اسماعیلی در خط هافبک کنار فرشید باقری یک خط عقب‌تر از پست اصلی خودش بازی کند، اما حالا خبر رسیده که منصوریان در تمرینات نشان داده قصد دارد از مجید حسینی در کنار باقری استفاده کند تا توانایی های هجومی اسماعیلی نیز هدر نرود.

با این وجود به جای امید نورافکن و ابراهیمی قرار است زوج باقری و مجید حسینی به میدان برود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
باقری و حق دوست برن بهتره
آخرین اخبار