کفش طلای لیگ برتر به کدام مهاجم می رسد؟

صدر جدول گلزنان لیگ جزیره باز هم دست به دست شد

هری کین، مهاجم جوان تاتنهام با جهار بار گلزنی برابر تیم لسترسیتی به صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در آخرین دیدار از هفته سی و هفتم لیگ برتر  لسترسیتی میزبان تاتنهام بود که این بازی با پیروزی 6-1 مهمان به پایان رسید. 

 هری کین مهاجم تاتنهام در این دیدار 4 بار گلزنی کرد و به این ترتیب شمار گل های خود را به 26 گل رساند و بالاتر از لوکاکو مهاجم 24 گله اورتون به صدر جدول  گلزنان لیگ جزیره رسید تا در این هفته های آخر رقابت برترین گلزنان لیگ جزیره بیش از بیش فشرده شود. 

هری کین در این فصل در مجموع 32 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده که بیشتر گل های او در سال 2017 به ثمر رسیده است.لوکاکو نیز چهارده گل از 24 گل خود را سال 2017  به ثمر رسانده است.
یک بازی دیگر به پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس باقی مانده و هر هفته صدر جدول بهترین گلزنان این رقابت ها دستخوش تغییر می شود و اکنون پیش بینی این که کدام مهاجم آقای گل خواهد شد دشوارتر شده است. 

در این بین شانس کین بیشتر از لوکاکو است زیرا تاتنهام هفته آخر به مصاف تیم سقوط کرده هال سیتی می رود اما یاران لوکاکو مهمان آرسنال خواهند بود.

 در حال حاضر پس از کین و لوکاکو ،الکسیس سانچز از آرسنال با 23 گل در جای سوم قرار دارد و دیگو کاستا از چلسی  با 20 گل چهارم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار