ایلام؛

اولین تجربه رای گیری الکترونیک در ایلام بخوبی جریان دارد

رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ایلام گفت: فرآیند رای گیری الکترونیک در شهر ایلام بخوبی جریان دارد و سرعت روند نیز مناسب است.

اولین تجربه رای گیری الکترونیک در ایلام بخوبی جریان دارد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلام امینی بیان کرد: با وجود آنکه برای نخستین بار فرآیند رای گیری انتخابات در شهر ایلام به صورت الکترونیکی انجام می شود برغم برخی نگرانی ها درخصوص احتمال معطلی و ازدحام جمعیت به علت نداشتن آشنایی قبلی با این گونه رای دادن ولی روند امور به خوبی جریان دارد و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.
 
وی اظهارکرد: در روزهای گذشته با همراهی هیات های اجرایی و نظارت گروه هایی در نقاط پرجمعیت شهر به منظور آشنا کردن نحوه شرکت در انتخابات الکترونیک مستقر شده و با تمهیدات اندیشیده شده سرعت عملیات رای گیری مناسب است و امیدواریم تجربه موفق این انتخابات باعث شود در دوره های آینده شاهد برگزاری الکترونیک در تمامی انتخابات های ریاست جمهوری ، مجلس و شوراها باشیم.
 
رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان افزود: به جز مرکز استان در سایر مناطق استان رای گیری به شکل سابق و با استفاده از صندوق های اخذ رای صورت می گیرد و روال کار با مساله خاصی جریان دارد.
 
امینی عنوان کرد: 149 شعبه ثابت و سیار (102 شهری و 47 روستایی) برای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان پیش بینی شده است و در بازدیدی که از برخی شعب اخذ داشتیم مردم با شوق و شورق زایدالوصفی در پای صندوق های رای حضور می یابند.
 
وی از عموم مردم در مناطق شهری و روستایی استان ایلام خواست حضور خود در شعب اخذ رای را به ساعت های انتهایی موکول نکنند تا ازدحام در شعبه ها ایجاد نشوند و بتوانند در مدت زمان کوتاهی آرای خود را به صندوق ها بریزنند.
 
امینی یادآورشد: اعضای هیات نظارت در شعب مختلف حضور دارند و با دقت نظر فرآیند امور را زیر نظر داشته و تاکنون نیز مشکل خاصی مشاهده نشده است.
 
425  هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
رأی گیری الکترونیکی بسیار کند وحالگیر بود حدوده سه ساعت بیخود وقت هدر رفت