ستاد انتخابات کشور؛

مردم برای شرکت درهرکدام از دو انتخابات مختارند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد مردم الزامی برای شرکت در هردو انتخابات جاری ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است اعضای محترم شعب و نمایندگان فرماندار توجه نمایند با توجه به همزمانی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رأی دهندگان هیچ الزامی برای شرکت در هر دو انتخابات جاری را ندارد و ایشان مخیرند بنا به تشخیص در هریک از انتخابات جاری نسبت به رأی دادن اقدام نمایند و مقتضی است اقدام مغایر صورت نپذیرد.

همچنین در اطلاعیه دیگری آمده است: اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود.

همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء می کنیم.

اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور که از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد.

ستاد انتخابات کشور به اعضای محترم شعبه ثبت نام و اخذ رأی حوزه های انتخابیه ای که همزمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را برگزار می نمایند، توصیه کرده به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتما در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند.

همچنین توجه داشته باشند که برگه های رأی هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.