یاسوج؛

حضور پرشور در انتخابات نشان از بیداری و بصیرت مردم است

امام جمعه موقت یاسوج گفت:فصل جدیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تصاویر گویا این است که صف های طولانی است و مردم حضور دارد و ان شالله بهترین انتخابات را رقم خواهیم زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و امیدوارم همه ما از برکات اینن ماه استفاده کنیم و قدر دان این ایام باشیم.

حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: هشت گروه از جمله دروغ گویان، مستکبران، منافقان، افرادی که وقت به سوی خدا دعوت می شوند کند عمل می کنند اما به سمت شیطان به سرعت حرکت می کنند، افرادی که هنگامی به چیزی برخورد می کنند برای بدست اوردن آن قسم می خورند ولو اینکه حقش نباشد، دسته بعد افرادی است که سخن چینی می کنند،  تفرقه افکنان و دسته اخر کسانی که بر بی گناهان ستم می کنند  از همه خلق خدا منفور تر هستند.

وی بیان کرد: این هشت دسته جز بدترین گروه ها هستند و پیامبران  می گویند این افراد کثیف هستند و همه افراد از انها متنفرن پس مواظب باشیم در جامعه اسلامی دارای این صفات نباشیم که اگر در ما بوجود اید تا مرز ساقط کردن افراد از ایمان پیش می برد.

حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: مستکبر کسی است که مایحتاج روزمره زندگیش را عارش می شود بگیرد و به خانه بیاورد یا کسی که عارش می شود در اخر مجلس بنشیند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: سخن چینی جز گناهانی است که حتما عذاب داده می شوند.

در این استان مواظب باشیم افرادی هستند که بین گروه ها ایجاد تفرقه می کنند و گاها باعث قتل می شود خوب است صفات اسلامی را در درون خودمان تقویت کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مناسب های این هفته گفت: ماه شعبان یکی از ماه هایی است که ثواب بسیار زیادی دارد و مشکلات انسان را حل می کند و ماه محبوب پیامبر است.

وی به اغاز محاصره علیه جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی همیشه محضر اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بوده است و همیشه ماندگار است.

وی افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است.

حجت الاسلام حسینی صدر اضافه کرد: چهارم خراد سالروز مقاومت مردم دزفول است که ۱۷۶ موشک در آن اصابت کرده است موشکی که رژیم بعث عراق در اختیار داشت و بیش از ۲۵۰۰ گلوله توپ در آنن وارد شده است.

وی ادامه داد: اگر دشمن  موفق می شدند دزفول را تصرف کنند کامل استان اهواز در اختیار رژیم عراق قرار می گرفت و امام یک حمله زیبایی دارد به کسانی که جانانه ایستادند  شما دین خود را به اسلام ادا کردید.

وی افزود: خدا به همه ما توفیق دهد مدافع ارزشهامان و هشت سال دفاع مقدس باشیم و کسانی که در آن زمان حضور داشتند ماندگار هستند همچون عاشورا.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران متمایز از همه جای دنیا برگزار می شود گفت:مردم ازادنه حضور میابند و ازادانه انتخاب می کنند شرکت در انتخابات افتخار است برای مردم ایران و کسانی که دم از دموکراسی می زنند بیایند و آن را در ایران ببینید.

وی ادامه داد: فصل جدیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تصاویر گویا این است که صف های طولانی است و مردم حضور دارد و ان شالله بهترین انتخابات را رقم خواهیم زد.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: تشکیل دولت اسلامی مطلوب این نظام است مردم تلاش کنند بهترین گزینه را انتخاب کنند که به نقطه مطلوب اسلامی برسیم با توجه به اینکه در استانه دهه پنجم انقلاب هستیم لازم است توجه کنیم که دولت اسلامی تراز انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در سال جدید در حرم امام رضا از اسلام دفاع کردند و خدمات انقلاب اسلامی را با رژیم سابق مقایسه کردند که این نظام خدمت کرده است و اگر اشکالی باشد در باب مدیران و ضعف مدیران ارشد است که بتوانیم دولت تراز نظام اسلامی را ایجاد کنیم.

حجت اسلام حسینی صدر گفت: از شاخصه های مدیر اسلامی این است که به اصول مبانی و ارمانهای انقلاب معتقد باشند چ متدین و کارامد باشد.

وی بیان کرد: تفکر و اندیشه سکولاریسم نمی تواند مشکل این کشور را حل کند. و تفکر و اندیشه ای که بر خواسته از اسلام ناب باشد می تواند مکشلات را حل کند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مدیر جامعه اسلامی باید موقعیت انقلاب اسلامی را در دنیا درک کنند دشمنان اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی چه نگاهی دارند مدیران ارشد ما درک عمیقی از این موقعیت داشته باشند و درک عمیقی نسبت به دشمنان داشته باشند دشمن شناس باشند در غیر این صورت به موقع نمی توانند تقابل کنند باید درک عمیق از دشمن و جبهه استکبار داشته باشند.


انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.