نقطه وصل مردم و نظام/68

ترک‌نژاد: بیش از 15 میلیون رأی تاکنون اخذ شده است

نماینده روحانی در ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشی که تاکنون بدست ما رسیده بیش از 15 میلیون رأی اخذ شده است.

ترک‌نژاد: بیش از 15 میلیون رأی تاکنون اخذ شده است
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد ترک‌نژاد نماینده ستاد انتخابات حسن روحانی با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا این ساعت بر اساس اطلاعات دریافت شده بیش از 15 میلیون رأی در شعب مختلف اخذ شده و تلاش کردیم این اقدام با نهایت دقت صورت گیرد.

وی افزود: حدودا در هر ساعت 2 میلیون رأی در سراسر کشور اخذ می‌شود تراکم جمعیت در شعب بسیار گسترده بوده چرا که سطح مشارکت از مرز 70 درصد عبور کرده است.

ترک‌نژاد یادور شد: قطعا رئیس جمهور آینده از سطح رأی بالایی برخوردار خواهد بود و از آنجایی که روند اخذ رأی متعارف بوده طبیعی است که مشکلاتی در این زمینه وجود داشته باشد البته در تلاشیم با همکاری ستاد انتخابات در وزارت کشور هرگونه مشکل را در این زمینه برطرف کنیم.

وی افزود: وجود برخی مسائل در جریان انتخابت طبیعی است، به طور کلی می‌توان گفت عمده‌ترین مسئله موضوع تراکم جمعیت است و علی‌رغم اینکه هر ساعت 2 میلیون رأی اخذ می‌شود سطح مشارکت مردم بالا است.

ترک نژاد تأکید کرد: باید فرایند احراز هویت به دقت انجام شود تا سطح سلامت انتخابات افزایش یابد. همچنین رعایت مر قانون در برگزاری انتخابات مورد توجه قرار دارد و برخی تخلفات از سوی برخی افراد در حال انجام است که در تلاشیم هر یک از آنها را رفع کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.