اردبیل؛

حضور پرشور و باشکوه مردم بیله سوار در پای صندوق های رای

فرماندار شهرستان بیله سوار از حضور پرشور و باشکوه مردم بیله سوار در پای صندوق های رای برای شرکت در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم حضور مرم این شهرستان در شعبه های اخذ رای را پرشور دانست و گفت: انتخابات بدون هیچ مشکلی آغاز شده و همه تدارکات و امکانات مهیا و روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال اجراست.

وی افزود: تمام مسوولان برگزاری انتخابات در شعب رای‌ گیری در این شهرستان مشغول تعرفه ‌نویسی و اخذ رای از شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستند.

فرماندار بیله سوار گفت: عوامل نظارتی و بازرسی و دست اندرکاران اجرایی تحت نظارت مسوولان شعب اخذ رای که نمایندگان فرمانداری‌ ها می‌باشند، مشغول اجرا و برگزاری انتخابات هستند.

حلیم بیان کرد: تاکنون در روند برگزاری انتخابات شهرستان هیچ مشکلی پیش نیامده و امیدواریم این انتخابات با شور و اشتیاق مردم به خوبی برگزار شود.

وی افزود: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر است و یقین داریم با گذشت زمان حضور مردم در این شعب برای شرکت در انتخابات بیشتر نیز خواهد شد.

فرماندار بیله سوار گفت: یک هزار و 500 نفر از اعضای هیات ‌های اجرایی و نظارتی و بازرسی و اعضای صندوق در برگزاری انتخابات در شهرستان بیله سوار همکاری لازم را برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای انجام می دهند.

حلیم با بیان اینکه زمان اخذ رای از شهروندان به مدت 10 ساعت می باشد، افزود: این زمان با نظر وزیر کشور قابل تمدید می باشد اما بهتر است شهروندان در همین ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند.

وی، هر برگ رای افراد را سرنوشت ساز دانست و تصریح کرد: رای دادن و حضور گسترده مردم موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم بیگانگان می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.